Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Платникам ПДВ: подання таблиці даних може убезпечити від зупинення реєстрації податкових накладних          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 09.07.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Таблиця даних платника податку – це зведена інформація, що подається платником ПДВ до податкового органу, щодо:

  • кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності,
  • кодів товарів згідно з УКТЗЕД,
  • та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Оскільки Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, то вона може бути подана без факту зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.

Таблиця з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п’яти робочих днів та приймається рішення про її врахування або неврахування.

Якщо Таблиця даних податковим органом враховується, то в подальшому, коли за результатами перевірки податкових накладних/розрахунків коригування визначено, що у них відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з ДКПП, які зазначені у Таблиці, то реєстрація таких податкових накладних не зупиняється.

Отже, подання Таблиці може убезпечити суб’єкта господарювання від факту зупинення реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування за ідентичними операціями, оскільки у разі правильного заповнення Таблиці та її прийняття податковим органом, у подальшому реєстрація податкових накладних із зазначеними кодами згідно з УКТЗЕД/ДКПП не зупинятиметься.

Тобто, таблиця даних платника податку на додану вартість допомагає попередити блокування ПН/РК при незбігу кодів придбання товарів/послуг і кодів постачання (виготовлення) товарів/послуг з УКТ ЗЕД / ДК 016-2010.

Зверніть увагу, що після подання Таблиці, надалі при складанні ПН/РК, коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП мають вказуватися на рівні тих знаків (цифр), які зазначені в поданій Таблиці.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність, щодо сплати податків до бюджетів, рекомендовано зазначити економічну складову отримання доход та інформацію щодо основних постачальників та покупців за основними напрямками роботи.

Рекомендовані документи:

  • Штатна чисельність, середня заробітна плата ;
  • Відомості щодо основних засобів; звіт 20-ОПП;
  • Складський облік (інвентаризаційні описи), оборотно-сальдові відомості.
Додатково для сільськогосподарських підприємств:

  • Наявність земельних ділянок;
  • Статистична звітність (29 сг, 4сг, 21 сг, 37сг, 10 мех).
Порядок подання Таблиці передбачений п. 2, п. 4, п. 12 - 16 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 р. № 1165.

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 25.06.25, 15:37
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!