Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 3
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Як правильно розкривати умови банківської послуги в рекламі? Приклад кешбеку          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 26.06.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

Головне завдання Національного банку України в напрямі захисту прав споживачів – забезпечити прозорість банківських та фінансових послуг для споживачів. Клієнти повинні чітко розуміти, на яких умовах вони отримують послугу, які матимуть витрати чи дохід.

З цією метою НБУ ухвалив вимоги до [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] та пропозиції в рекламі та на вебсайтах банків.

Клієнт має розуміти усі основні умови послуги, пропозиції чи акції банку
Пояснимо на конкретному прикладі зі звернень громадян до Національного банку.

Банк запропонував своїм клієнтам акцію, аби популяризувати безготівкові розрахунки. Умови акції: клієнт може зробити певну кількість безготівкових операцій на загальну суму декілька тисяч гривень і отримати кешбек – тобто повернення банком певної суми коштів.

У рекламних матеріалах банку йшлося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо. Проте в детальних правилах на сайті банку зазначалися операції, які є винятком, і на які акція не поширюється.

Деякі з клієнтів, ймовірно, не ознайомилися з детальними правилами. Тому, дізнавшись на практиці про такі винятки і не отримавши кешбек, почали скаржитися на фінансову установу. Адже банк не розкрив належним чином інформацію про умови своєї пропозиції, не згадавши в рекламних матеріалах про операції-винятки.

Як вирішувати такі ситуації?
Клієнтам варто уважно читати правила акцій фінансових установ. Водночас банкам варто розповідати в рекламі про свої акції, бонуси, пропозиції чи послуги так, аби клієнти чітко розуміли умови та наявні обмеження чи винятки.

Якщо все ж клієнт потрапив у ситуацію, коли банк, на його думку, порушує умови оголошених ним акцій, потрібно написати звернення на ім’я керівництва фінустанови, а в разі нехтування скаргою – звертатися до Національного банку.

Довідково

У рубриці "Питання дня" ми аналізуємо конкретні звернення до Національного банку.

Сподіваємося, що ця інформація допоможе споживачам ліпше орієнтуватися, в яких випадках є ознаки порушення їх прав та як варто діяти. А банкам – вибудовувати свою роботу прозоро, щоб споживачі розуміли умови отримання послуги та могли сумлінно виконувати свої зобов’язання.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 22.08.25, 22:30
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!