Группа: Пользователи
Сообщений: 78
Спасибо сказали: 13 раз
Рейтинг: 0
Обнаружил такую страность при передачи из 1с в медок НН. одинаковую номенклатуру с одинаковой ценой суммирует. Вроде бы логично, но потом доказывай налоговой что делал одну и туже работу 2 раза, а не одну и на в 2 раза большем обьёме, и где этот обьём взялся)))
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
Это больше вопрос к 1С, почему так происходит. Обработка просто вызывает печатную форму и виртуально передает ее, как видит (програмно можно переопределить конечно, например цену, или любые другие поля). Например, достаточно просто скопировать и забыть поменять нужную номенклатуру: Демонстрация
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки][необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
Стоит ли перерабатывать типовой механизм печати табличной части... рискованно. Лучше предложить пользователю быть более внимательным
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
Хотел выложить 55 бета-2, но в параметрах создания сообщения куда-то пропала кнопка добавления файла. Разбираюсь. ГуглХром, ИЕ. Куки чистил, пока безрезультатно.
1) Налаштування 1.1. Частину налаштувань вихідних та вхідних документів перенесено в основну форму, за побажаннями клієнтів. 1.2. Доопрацьовано вибір зі списку встановлених MEDoc, якщо на компьютері встановлено станцію.
2) Первинні документи (вихідні) 2.1 Доопрацьовано дизайн вкладки, налаштування якої згруповано в кілька основних вкладок. Параметри з вікна «Налаштування» перенесено на відповідну вкладку «Передаємо в MEDoc» 2.2 Доопрацьовано передачу поля «Знижка» для видаткової накладної, якщо вона встановлена відсотком. 2.3 Повернуто кнопку «Оновити GUID», інколи вона потрібна клієнтам. 2.5 Доопрацьовано статус відправлених документів. 2.6 Додано налаштування округлення кількості знаків для поля «Кількість» (для ПН/Д2) на вкладці «ПН та Д2». Випадаючий список значень «3,4,5,6» (3 за замовчанням). Зберігається.
3) Первинні документи (вхідні) 2.1 Доопрацьовано дизайн вкладки, налаштування якої згруповано в кілька основних вкладок. Параметри з вікна «Налаштування» перенесено на відповідну вкладку «Отримуємо в 1С» 2.2 Виправлено пошук каталогу «Auto_Medoc» при створенні контрагента 2.3 Доопрацьовано пошук контрагента: якщо контрагента не знайдено за ІПН, пошук відбувається за ЄДРПОУ. 2.4 Новинка: створення документу «Поступление товаров и услуг». На поточний момент, реалізовано тільки для «Податкової накладної» (за формами J1201008, F1201008) та «Видаткової накладної» (за формою 1С82ВН0). Після всебічного тестування та доопрацювань, даний функціонал буде розширено на інші вхідні документи. Використання: 2.4.1 Документ «ПТУ» створюється на основі вхідних ПН/Д2, або Актів/Рахунків/Видаткових накладних. Оберіть необхідний вид документу, знайдіть документи, виділіть стрічки документів в тимчасовій таблиці. В налаштуваннях «Отримуємо в 1С - Створення» виберіть тип створюваного документу. При виборі «ПТУ», стає видимою колонка «Документ ПТУ», в якій відобразиться документ після створення. Для цього, двічі клікніть на колонці «Документ ПТУ», - відкриється вікно параметрів створення документу. Деякі поля перенесуться з документа, що є основною. Деякі поля можна змінити. Натисніть кнопку «Знайти відповідність», - буде виконано пошук номенклатури, одиниці виміру, тип створеної номенклатури (товар, послуга, тара – можливістю змінити). На вкладці «Таблиця» внесіть параметри, які також будуть підставлено в тимчасову таблицю. Натисніть внизу кнопку «Створити документ». Значення, які будуть приймати участь в створюваному документі, виділено кольором. У новому вікні при необхідності змініть реквізити документу. Збережіть. 2.5.1 Якщо ПТУ створено на основі «Регистрации входящего налогового документа» («Записи книги пробретения»), то між ними встановлюється зв'язок. 2.5 Доопрацьовано збереження вхідних документів, якщо вибрано налаштування «Проводити»: при невдалій спробі, документ зберігається як є. 2.6 На вкладці «Бухоблік» додано налаштування «Субконто1, Субконто2, Субконто3». 2.7 Виправлено методику обрахунку округлення для вхідних ПН/Д2
4) Регламентована звітність 4.1 Єдиний соціальний внесок. Для таблиць 5,6,7 реалізовано інформування про процес вивантаження в абсолютному та процентному показниках. Дивіться панель стану зліва внизу при передачі звіту. 4.2 Для всіх звітів додано відображення початку та закінчення перевірки звіту.
5) Дизайн Виконані інші незначні доопрацювання інтерфейсу, діалогів, тощо.
Группа: Основатель
Сообщений: 13982
Из: Киев
Спасибо сказали: 4549 раз
Рейтинг: 3678.1
На данный момент есть проблема, что Inkognito почему-то не может прикрепить файл к теме. С чем связано пока не знаю, надо разбираться. Поэтому какое-то время я буду публиковать обновления.
1) Налаштування 1.1 Частину налаштувань вихідних та вхідних документів перенесено в основну форму, за побажаннями клієнтів. 1.2 Доопрацьовано вибір зі списку встановлених MEDoc, якщо на компьютері встановлено станцію.
2) Первинні документи (вихідні) 2.1 Доопрацьовано дизайн вкладки, налаштування якої згруповано в кілька основних вкладок. Параметри з вікна «Налаштування» перенесено на відповідну вкладку «Передаємо в MEDoc» 2.2 Доопрацьовано передачу поля «Знижка» для видаткової накладної, якщо вона встановлена відсотком. 2.3 Повернуто кнопку «Оновити GUID», інколи вона потрібна клієнтам. 2.4 Доопрацьовано статус відправлених документів. 2.5 Додано налаштування округлення кількості знаків для поля «Кількість» (для ПН/Д2) на вкладці «ПН та Д2». Випадаючий список значень «3,4,5,6» (за замовчанням в 1С використовується 3 знаки). Зберігається. 2.6 Методики примусового заокруглення «Ціни» та «Кількості» розповсюджено не тільки на формат передачі документів «СОМ (нальоту)», але також на «Власний формат XML від MEDoc». Типовий формат вигрузки XML залишено без змін, додано коментар червоного кольору на відповідну вкладку налаштувань. Будьте уважні.
3) Первинні документи (вхідні) 3.1 Доопрацьовано дизайн вкладки, налаштування якої згруповано в кілька основних вкладок. Параметри з вікна «Налаштування» перенесено на відповідну вкладку «Отримуємо в 1С» 3.2 Виправлено пошук каталогу «Auto_Medoc» при створенні контрагента 3.3 Доопрацьовано пошук контрагента: якщо контрагента не знайдено за ІПН, пошук відбувається за ЄДРПОУ. 3.4 Новинка: створення документу «Поступление товаров и услуг». На поточний момент, реалізовано тільки для «Податкової накладної» (за формами J1201008, F1201008) та «Видаткової накладної» (за формою 1С82ВН0). Після всебічного тестування та доопрацювань, даний функціонал буде розширено на інші вхідні документи. Використання: Документ «ПТУ» створюється на основі вхідних документів. Оберіть необхідний вид документу, знайдіть документи, виділіть стрічки документів в тимчасовій таблиці. В налаштуваннях «Отримуємо в 1С - Створення» виберіть тип створюваного документу. При виборі «ПТУ», стає видимою колонка «Документ ПТУ», в якій відобразиться документ після створення. Для цього, двічі клікніть на колонці «Документ ПТУ», - відкриється вікно параметрів створення документу. Деякі поля перенесуться з документа-підстави. Деякі поля можна змінити. На вкладці «Таблиця» внесіть параметри, які також будуть підставлено в тимчасову таблицю (зберігаються). Натисніть кнопку «Проаналізувати», - буде виконано аналіз номенклатури, одиниці виміру, тип створеної номенклатури (товар, послуга, тара – з можливістю змінити). Примітки: 1) пошук номенклатури відбувається за точним співпадінням назви. Якщо не знайдено, буде створено, з параметрами: одиниця виміру та ставка ПДВ, - з тимчасової таблиці. 2) код УКТЗЕД спочатку шукається за співпадінням з довідника УКТЗЕД в форматі «ХХХХ ХХ ХХ ХХ». Якщо не знайдено – буде створено в такому форматі. 3) пошук коду одиниці виміру – за кодом. Якщо не знайдено, буде створено. 4) Розподілення на «Товари» та «Послуги». Товари – всі номенклатури з вказаною одиницею виміру, послуги – без коду одиниці виміру. На поточний момент автоматизації для тари не створено. Внесіть стрічку для тари в тимчасову таблицю вручну (або добавте в створений документ ПТУ вручну). Натисніть внизу кнопку «Створити документ». Значення, які будуть приймати участь в створюваному документі, виділено кольором. У новому вікні при необхідності змініть реквізити документу. Збережіть. Якщо ПТУ створено на основі «Регистрации входящего налогового документа» («Записи книги приобретения»), то між ними встановлюється зв'язок: в документі РВНД/ЗКП в полі «Документ-підстава» прописується створений ПТУ (наявність іншого вказаного документа не аналізується – значення перезаписується). 3.5 Доопрацьовано збереження вхідних документів, якщо вибрано налаштування «Проводити»: при невдалій спробі, документ зберігається як є. 3.6 На вкладці «Бухоблік» додано налаштування «Субконто1, Субконто2, Субконто3». 3.7 Виправлено методику обрахунку округлення для вхідних ПН/Д2
4) Регламентована звітність 4.1 Єдиний соціальний внесок. Для таблиць 5,6,7 реалізовано інформування про процес вивантаження в абсолютному та процентному показниках. Дивіться панель стану зліва внизу при передачі звіту. 4.2 Для всіх звітів додано відображення початку та закінчення перевірки звіту.
5) Дизайн Виконані інші незначні доопрацювання інтерфейсу, діалогів, тощо.
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0
Подскажите, пожалуйста, были ли внесены какие-то изменения в заполнение закладки Первичные документы (входящие) (по кнопке Найти по параметрам)? или может появилась какая-то доп.настройка? в версии 54 и 55 не все входящие налоговые загружаются из Медка, а в версии 47 загружались все
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
sveha Да, появилась настройка "Сообщать о пропущенных НН/П2". В настойках "Первичные документы (входящие)" есть в настройках "Оформление" этот флажок:
По словам опрошенных бухгалтеров, в учете не должны присутствовать не зарегистрированные в ЕРНН документы. Установите этот флажок в значение "Да" - увидите пропущенные документы. Или Вы хотите создать "Регистрацию входящего НН/П2" на основании НН/П2, не зарегистрированных в ЕРНН?
1) Налаштування 1.1 Частину налаштувань вихідних та вхідних документів перенесено в основну форму, за побажаннями клієнтів. 1.2 Доопрацьовано вибір зі списку встановлених MEDoc, якщо на компьютері встановлено станцію.
2) Первинні документи (вихідні) 2.1 Доопрацьовано дизайн вкладки, налаштування якої згруповано в кілька основних вкладок. Параметри з вікна «Налаштування» перенесено на відповідну вкладку «Передаємо в MEDoc» 2.2 Доопрацьовано передачу поля «Знижка» для видаткової накладної, якщо вона встановлена відсотком. 2.3 Повернуто кнопку «Оновити GUID», інколи вона потрібна клієнтам. 2.4 Доопрацьовано статус відправлених документів. 2.5 Додано налаштування округлення кількості знаків для поля «Кількість» (для ПН/Д2) на вкладці «ПН та Д2». Випадаючий список значень «3,4,5,6» (за замовчанням в 1С використовується 3 знаки). Зберігається. 2.6 Методики примусового заокруглення «Ціни» та «Кількості» розповсюджено не тільки на формат передачі документів «СОМ (нальоту)», але також на «Власний формат XML від MEDoc». Типовий формат вигрузки XML залишено без змін, додано коментар червоного кольору на відповідну вкладку налаштувань. Будьте уважні.
3) Первинні документи (вхідні) 3.1 Доопрацьовано дизайн вкладки, налаштування якої згруповано в кілька основних вкладок. Параметри з вікна «Налаштування» перенесено на відповідну вкладку «Отримуємо в 1С» 3.2 Виправлено пошук каталогу «Auto_Medoc» при створенні контрагента 3.3 Доопрацьовано пошук контрагента: якщо контрагента не знайдено за ІПН, пошук відбувається за ЄДРПОУ. 3.4 Новинка: створення документу «Поступление товаров и услуг». На поточний момент, реалізовано тільки для «Податкової накладної» (за формами J1201008, F1201008) та «Видаткової накладної» (за формою 1С82ВН0). Після всебічного тестування та доопрацювань, даний функціонал буде розширено на інші вхідні документи. Використання: Документ «ПТУ» створюється на основі вхідних документів. Оберіть необхідний вид документу, знайдіть документи, виділіть стрічки документів в тимчасовій таблиці. В налаштуваннях «Отримуємо в 1С - Створення» виберіть тип створюваного документу. При виборі «ПТУ», стає видимою колонка «Документ ПТУ», в якій відобразиться документ після створення. Для цього, двічі клікніть на колонці «Документ ПТУ», - відкриється вікно параметрів створення документу. Деякі поля перенесуться з документа-підстави. Деякі поля можна змінити. На вкладці «Таблиця» внесіть параметри, які також будуть підставлено в тимчасову таблицю (зберігаються). Натисніть кнопку «Проаналізувати», - буде виконано аналіз номенклатури, одиниці виміру, тип створеної номенклатури (товар, послуга, тара – з можливістю змінити). Примітки: 1) пошук номенклатури відбувається за точним співпадінням назви. Якщо не знайдено, буде створено, з параметрами: одиниця виміру та ставка ПДВ, - з тимчасової таблиці. 2) код УКТЗЕД спочатку шукається за співпадінням з довідника УКТЗЕД в форматі «ХХХХ ХХ ХХ ХХ». Якщо не знайдено – буде створено в такому форматі. 3) пошук коду одиниці виміру – за кодом. Якщо не знайдено, буде створено. 4) Розподілення на «Товари» та «Послуги». Товари – всі номенклатури з вказаною одиницею виміру, послуги – без коду одиниці виміру. На поточний момент автоматизації для тари не створено. Внесіть стрічку для тари в тимчасову таблицю вручну (або добавте в створений документ ПТУ вручну). Натисніть внизу кнопку «Створити документ». Значення, які будуть приймати участь в створюваному документі, виділено кольором. У новому вікні при необхідності змініть реквізити документу. Збережіть. Якщо ПТУ створено на основі «Регистрации входящего налогового документа» («Записи книги приобретения»), то між ними встановлюється зв'язок: в документі РВНД/ЗКП в полі «Документ-підстава» прописується створений ПТУ (наявність іншого вказаного документа не аналізується – значення перезаписується). 3.5 Доопрацьовано збереження вхідних документів, якщо вибрано налаштування «Проводити»: при невдалій спробі, документ зберігається як є. 3.6 На вкладці «Бухоблік» додано налаштування «Субконто1, Субконто2, Субконто3». 3.7 Виправлено методику обрахунку округлення для вхідних ПН/Д2
4) Регламентована звітність 4.1 Єдиний соціальний внесок. Для таблиць 5,6,7 реалізовано інформування про процес вивантаження в абсолютному та процентному показниках. Дивіться панель стану зліва внизу при передачі звіту. 4.2 Для всіх звітів додано відображення початку та закінчення перевірки звіту.
5) Дизайн Виконані інші незначні доопрацювання інтерфейсу, діалогів, тощо.
Группа: Пользователи
Сообщений: 47
Спасибо сказали: 13 раз
Рейтинг: 2.6
Цитата(Inkognito @ 30.08.16, 20:26)
Версія 55
Маєм помилку: {ВнешняяОбработка.MEDOC_1С8.МодульОбъекта(4075)}: Преобразование значения к типу Число не может быть выполнено ;goto ~80;~80:;~81:b__=-1;~82:b__=0;goto ~84;~83:b=дата(___a_,_a___,__a__);goto ~85;~84:b=дата(___a_,_a___,__a__)
Помилка проявляється при запуску обробки. При цьому: - не важливо чи медок вже запущений, чи ще ні; - не важливо проводиться запуск обробки як окремого файлу, чи у виді завантаженої до БД.
Опис системи: Конфігурація: Управление производственным предприятием для Украины 1.3.47.2 Движок: 8.3.6.2299 Сервер 1С: Ubuntu 14.4.5, 16 ГБ ОЗУ, 2ТБ RAID1 (2 дзеркальних диски), PostgreSQL 9.4.2-1.1C Сервер застосунків/термінальний: Windows Server 2008 R2, 16 ГБ ОЗУ, запущений як віртуальна машина у Windows HyperV сервер. Медок: мережева версія, 139-а, запускається як проста програма (не станція). Сеанси відкриваються у стандартному RDP-терміналі.
Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Спасибо сказали: 6 раз
Рейтинг: 0
Цитата(Inkognito @ 30.08.16, 21:26)
Версія 55 Опис Прикрепленные файлы Integration_1C_and_MEDoc_55.zip ( 2,94 мегабайт ) Кол-во скачиваний: 4
Здесь выложена Версия 55 beta 3. После установки сразу лезет в обновление.
Цитата(ValeryZ @ 31.08.16, 11:19)
Маєм помилку: {ВнешняяОбработка.MEDOC_1С8.МодульОбъекта(4075)}: Преобразование значения к типу Число не может быть выполнено ;goto ~80;~80:;~81:b__=-1;~82:b__=0;goto ~84;~83:b=дата(___a_,_a___,__a__);goto ~85;~84:b=дата(___a_,_a___,__a__)
Помилка проявляється при запуску обробки. При цьому: - не важливо чи медок вже запущений, чи ще ні; - не важливо проводиться запуск обробки як окремого файлу, чи у виді завантаженої до БД.
Обычно такая ошибка выскакивает, если проблема с Интернетом. Не может проверить дату лицензии. Загляните на закладку "Лицензирование" в настройках - и посмотрите дату окончания лицензии. При отсутствии обычно такая ошибка выскакивает.
Группа: Пользователи
Сообщений: 957
Из: Україна
Спасибо сказали: 449 раз
Рейтинг: 14.5
DimitrT В целом 55-бета 3 и 55 равны, хотя сам факт выложенной неправильной версии является некорректным по отношению к новым пользователям. Перевыложим. ValeryZ Щодо ліцензування в 55 наче нічого не міняли, але перевіримо інформацію. Результат буде надіслано в приват.
Группа: Пользователи
Сообщений: 47
Спасибо сказали: 13 раз
Рейтинг: 2.6
Цитата(DimitrT @ 31.08.16, 10:43)
Обычно такая ошибка выскакивает, если проблема с Интернетом. Не может проверить дату лицензии. Загляните на закладку "Лицензирование" в настройках - и посмотрите дату окончания лицензии. При отсутствии обычно такая ошибка выскакивает.
На 54 же версии всё есть Лицензия кузява до 08 апреля 2017
Группа: Пользователи
Сообщений: 7
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0
Цитата(Inkognito @ 30.08.16, 20:26)
Версія 55
По сравнению с версией 47 в версиях 54 и 55 перестал передавать в Медок код ЕДРПОУ при передаче из 1С НН по Неплательщикам (в Реестре первичных документов не отображается код ЕДРПОУ). Подскажите, пожалуйста, так должно быть или ошибка?
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!