Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Налоговая будет сервисом, с "обслужианием по карточкам" :)          
logist Подменю пользователя
сообщение 30.08.11, 16:23
Сообщение #1

Про1С-ник
Иконка группы
Квалифицированный бухгалтерГений телепатии и социального моделированияЗа заслуги на форуме в 2010 годуМодератору Про1С (за заслуги в 2011 году)
Группа: Местный
Сообщений: 9564
Из: Kharkiv, UA
Спасибо сказали: 2536 раз
Рейтинг: 0

Взятий курс на формування податкової служби як сервісної служби, яка працюватиме з платником податків як партнером (передусім для задоволення його потреб), знайшов своє втілення у впровадженні електронних Картки та Кабінету платників податків.

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО АВТОМАТИЗОВАНУ СИСТЕМУ «ЕЛЕКТРОННА КАРТКА»

Складовими зазначеної автоматизованої інтерактивної системи є:
– центр сертифікації ключів;
– техніка зв’язку (телекомунікаційна платформа);
– інфраструктура обслуговування платників податків та центрів обслуговування;
– електронна картка платника податків.

ПРИЗНАЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КАРТКИ

Електронна картка має забезпечити:
– підвищення рівня та ефективності послуг, що надаватимуться органами ДПС платникам податків із застосуванням автоматизованої системи «Електронна картка»;
– персональну ідентифікацію платника податків для отримання електронних послуг та перехід на без паперову технологію роботи з ДПС;
– доступ до Електронного кабінету платника податків в ДПС, зокрема, для подання податкової звітності, оновлення обліку даних платника, листування з органами ДПС , взаємодії в інтерактивному режимі;
– для шифрування персональної інформації при взаємодії автоматизованою інтерактивною системою ДПС та використання електронно-цифрового підпису, що дасть можливість надати документам та запитам юридичного статусу;
– як засіб переходу від обліку податків до обліку операцій платника податків з об’єктами оподаткування (при реєстрації майна, транспортних засобів, відкритті рахунків, укладання цивільно-правових угод тощо). Таким чином, картка забезпечить облік не тільки платежів, а й операцій, які здійснюють платники податків з об’єктами оподаткування.

КОМУ ВИДАВАТИМЕТЬСЯ КАРТКА?

Картка видаватиметься органами ДПС платнику податків – фізичній особі та уповноваженому представнику платника податків – юридичній особі для сучасного рівня взаємодії з органами ДПС, іншими установами та організаціями, які пов’язані з процесами оподаткування.

ПЕРЕВАГИ ПРИ ЗАПРОВАДЖЕННІ КАРТКИ

Основними перевагами є такі:
– зменшення часових витрат платника податків на подання податкової звітності;
– зменшення безпосереднього спілкування платників податків з працівниками ДПС (як наслідок, – викорінення проявів корупції в органах ДПС);
– зменшення кількості спірних питань за рахунок ведення в пам’яті картки журналів операцій взаємодії платника податків з ДПС;
– підвищення дисципліни та своєчасності подання звітності платниками податків за рахунок своєчасного їх інформування засобами автоматизованої системи «Електронна картка» про зміни в нормативно-правових актах та Законах України;
– скорочення витрат на надання послуг платникам податків з боку ДПС;
– надання можливості платнику податків за допомогою персонального комп’ютера/смартфону (вдома, на роботі, в дорозі) в режимі он-лайн з використанням електронно-цифрового підпису проводити операції з власним Електронним кабінетом платника податків (отримувати консультації, подавати реєстраційні дані, податкову звітність, отримувати інформацію про стан розрахунків з бюджетом за особистим рахунком).

Таким чином, електронна картка дозволятиме цілодобово та оперативно отримувати інформаційну та клієнтську підтримку з боку ДПС на всій території України. Вона є унікальною комбінацією компактності та портативності. Нею буде зручно сплачувати податки. До того ж, картка дозволить оперативно та безпечно здійснювати сплату податків, тому що матиме багатоступеневий захист від зчитування, підробки та вірогідності кримінальних афер.

ДЛЯ ЧОГО І ЯК СКОРИСТАТИСЯ КАРТКОЮ НА ПРАКТИЦІ?

Картка платника податків, яка буде використовуватися як персональний ідентифікаційний засіб, надаватиме доступ до Електронного кабінету платника податків і у режимі
реального часу забезпечуватиме:
– ведення інформації щодо діяльності платника податків та автоматизоване формування податкової звітності;
– імпорт/експорт форм податкової звітності з/до інформаційних систем бухгалтерського обліку, а також забезпечуватиме:
– перегляд та отримання виписки з особового рахунку та листування з органами ДПС, реєстрацію окремих видів податків.

Це дозволить наблизити податковий та бухгалтерський облік як одне із стратегічних завдань, визначених Програмою економічних реформ на 2010 –2014 роки “Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава".

При цьому платники податків для роботи з картками можуть використовувати:

– персональні комп’ютери або ноутбуки, що мають бути доповнені зчитувачем карток та ПІН-клавіатурою, смартфонами;
– користуватися послугами центрів обслуговування платників податків, що мають бути обладнані АРМами на основі персональних комп’ютерів, доповнених зчитувачем з карток, ПІН-клавіатурою та клієнтським програмним забезпеченням.
– користуватися терміналами самообслуговування із вбудованими зчитувачем карток і ПІН-клавіатурою для реалізації доступу до Електронного кабінету платника податків, одержання інформаційних послуг.

Роздрукувати ж отримані документи та інформацію платники зможуть на принтерах загального використання.

ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ «ЕЛЕКТРОННА КАРТКА»

До кінця 2011 року приймається рішення і розробляється план заходів із реалізації автоматизованої системи. До завершення першої фази Проекту модернізації податкової служби (термін до 29 червня 2012 року) заплановано створити нормативну базу, розробити проектну документацію, створити та впровадити автоматизовану систему «Електронна картка», а під час впровадження випустити перші півмільйона карток. До кінця 2013 року планується видати пластикові електронні картки найбільш активним платникам податків (представникам юридичних осіб, а також фізичним особам-підприємцям). Протягом наступних трьох років планується здійснити поетапний перехід на без паперову технологію взаємодії ДПС України з усіма платниками податків шляхом випуску електронних карток та створення інфраструктури їх приймання.


Signature
Личные бесплатные консультации не даю, для этого есть форум!

Спасибо сказали: yur,

torrensen Подменю пользователя
сообщение 31.08.11, 11:22
Сообщение #2

Общительный
**
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Спасибо сказали: 5 раз
Рейтинг: 0

Это как карточка которую выдавал ПФУ. Прошло несколько лет, она у многих потерялась. А с 2011 года приобрела невероятную важность
Но ценности ее НОЛЬ. Номер страхового свидетельства странным образом совпадает с ИНН, который выдала налоговая. А у тех "баптистов-аферистов",
которые не захотели получать ИНН в налоговой номер карточки есть и он = номеру ИНН в налоговой. Только этим "праведникам" он не нужен, и они
работают по паспорту. Лучше подождать как обещали 2013 года и пусть выдают новый паспорт, который будет заменять все эти "справки".

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 26.05.24, 21:19
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!