Сайт Бухгалтер 911 пропонує ознайомитися із порадами професіоналів щодо пошуку роботи. Із чого починається пошук роботи? На що треба звернути увагу в першу чергу? Як правильно скласти резюме? Про це все і більше розповість у новому відео Олена Павленко. Дивіться відео, отримуйте корисні поради та рекомендації.
- З чого почати пошук роботи
- 3 поради як скласти резюме
- 3 кроки назустріч новій роботі
- 5 порад щодо співбесіди
Розділи для складання резюме:
1) ПІБ;
2) контактні дані;
3) фото в напівофіційному стилі;
4) «Досвід роботи» в форматі період роботи, назва компанії, задачі і досягнення;
5) якщо є можливість надати рекомендації з попередніх місць роботи в письмовій або усній формі, також напишіть про це;
6) «Освіта», якщо у вас профільна освіта, напишіть про неї перед досвідом роботи, це додасть декілька балів вашому професійному образу. Якщо не профільна – написати про неї можна після досвіду роботи;
7) «Додаткова освіта», якщо ви періодично відвідуєте професійні курси або семінари, щоб бути «в темі», додайте їх в розділ «Додаткова освіта»;
8) далі вкажіть, в якому ПО ви працювали і якими іноземними мовами володієте;
9) покажіть, що у вас є цікаві захоплення, для них є розділ «Хобі».
Посилання на новину [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
Журнал "Бухгалтер 911" завжди поруч попри карантин!
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]