Группа: Местный
Сообщений: 298
Спасибо сказали: 98 раз
Рейтинг: 0
Шановні користувачі ВебЧек. В період з 09.01.2022 року, спостерігається переведення ПРРО в режим офлайн. Основна проблема, це: LastOfflineErr=немає звязку з сервером ДПС Status: 0 Msg: або LastOfflineErr=Ошибка получения последнего чека из налоговой Status: -1 Msg: помилка перевірки підпису Підтримка ВебЧек, не відповідає на повідомлення, їх служба підтримки ніяк не реагує (повідомлення в пошту, ще з 10:00 залишилися без відповіді). Основні питання: 1. Чому не реагує техпідтримка? 2. Український Форум 1 С може допомогти у вирішенні проблеми (як ніяк, але Ви рекламуєте їх проєкт)?
Хто може прояснити ситуацію ? Я нікого не звинувачую, але хочу щоб усі поділилися інформацією. Може це я Лось ?
Сообщение отредактировал Sharzem - 10.01.22, 18:17
То, что для одного человека константа, для другого - переменная. (Алан.Дж.Перлис)
Группа: Основатель
Сообщений: 13982
Из: Киев
Спасибо сказали: 4550 раз
Рейтинг: 3679.4
Цитата(Sharzem @ 10.01.22, 18:04)
Український Форум 1 С може допомогти у вирішенні проблеми (як ніяк, але Ви рекламуєте їхный проєкт)?
1. У них на сайте указан номер телефона, скайп, вайбер. Думаю, стоило бы для начала позвонить/написать туда. 2. В теме с рекламой первое сообщение от владельца этого продукта, можно написать ему в личку.
Группа: Местный
Сообщений: 298
Спасибо сказали: 98 раз
Рейтинг: 0
Vofka @ Сегодня, 18:18
, В тому якраз і є проблема. Відповіді на листування не отримав. На дзвінки гарячої їхньої лінії, відповідає бот, далі 0. Написали б "ми тут ні до чого, чекаємо відновлення роботи ДФС" було б все зрозуміло. В моєму випадку, інтегровано більше 20 ФОП. Що пояснити замовникам??? Іде 2-й день офлайн роботи, зв'язку з розробником немає. Інтеграція проведена до 31.12.2022 року, ПРРО працюватиме до 72 год на місяць, що далі... Якщо маєте зв' язок з ВебЧек, хай опублікує заспокійливе оголошення якщо нам як користувачам немає чого робити кіпіш.
То, что для одного человека константа, для другого - переменная. (Алан.Дж.Перлис)
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Спасибо сказали: 8 раз
Рейтинг: 0
Сори стараемся помочь всем, но в данном конкретном случае не работала налоговая и от нас ничего не зависело в техническом плане, если был пул номеров оффлайн, прро бы работал в офлайн и вы бы наверно не заметили.
Группа: Местный
Сообщений: 298
Спасибо сказали: 98 раз
Рейтинг: 0
sergoff @ Сегодня, 21:16
, Уффф, претензій та нарікань з приводу роботи самого ПРРО, дякую, як показала практика 2-днів онлайн-офлайн роботи немає. Весь кіпіш із-за того, що звертався в підтримку, а звідти тиша, додзвонитися також було неможливо. До того, як звернутися протягом доби тероризували сервер, права доступу, роутер, антивірус і т.ін. В загальному, порвали 2 баяна, а проблема зовсім не там. Вибачте, ще раз дякую, проблему вичерпано.
То, что для одного человека константа, для другого - переменная. (Алан.Дж.Перлис)
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!