skryalex @ Сегодня, 10:59
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
да, это он разработчик

но его пока нет на форуме...
как именно перестало работать? что пишет?
levi @ Сегодня, 11:10 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Уже разобрался. Нужно было обновить обработку
skryalex @ Сегодня, 13:18
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,

старая обработка лицензировалась через buhgalterok.no-ip.org , а он уже всё...
Inkognito
31.08.17, 13:18
levi
Спасибо, все так и есть. Прошлый сервер лицензий нас иногда серьезно подводил, пришлось создавать новый (используется с 15 версии). Полет нормальный...
Старый сервер отключен 23.08.2017, теперь все необновленные обработки (до 14 включительно) перестали определять лицензию (сервера уже нет).
Inkognito
01.09.17, 11:54
OneSync (звичайні форми), версія 16.2 (тестова) від 01.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Вкладка «Первинні документи (вихідні)»
Технологія експорту «Типовий XML»:
- Вивантаження даних з таблиці «Послуги» відбувається з поля «Вміст» (раніше з поля «Назва»)
Для користувачів MEDoc:
- Доопрацьовано визначення статусів для первинних документів, які мають декілька редакцій (тобто відправлялись контрагентам декілька раз; або коригувались нами, при отриманні від контрагента). Якщо документ має кілька редакцій, тоді статус визначається останньою редакцією.
- Доопрацьовано визначення статусів (+ оновлення даних реєстрації; + оновлення GUID) для документів, що мають спец режим
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою (зменшення) + за номером (зменшення) + за спец режимом (зменшення). Раніше: тільки за номером.
2) Вкладка «Первинні документи (вхідні)»
Для користувачів ArtZvit:
- Доопрацьовано фільтрацію вхідних документів, якщо в ArtZvit заведено кілька організацій.
Для користувачів, незалежно від системи звітності
Для користувачів ArtZvit та тих, хто використовує типовий формат XML:
- Реалізовано построкове завантаження «Реєстрації вхідного податкового документу» / «Запису книги придбання», що також дозволило отримати дані табличної частини для вхідного «Розрахунку коригування» (Додаток2), і таким чином, - створювати вхідний документ з «Типом причини».
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою документа (або реєстрації, в залежності яка вибрана для пошуку документів; зменшення) + зі ІПН контрагента (зменшення) + за номером (зменшення). Раніше: тільки за номером.
- Доопрацьовано фільтр за полем «Контрагент». Якщо вибрано не конкретного контрагента, а групу – фільтр відбувається за унікальними ІПН цієї групи (крім спецкодів ІПН, якщо такі є).
3) Налаштування
Група «Інтерфейс». Додано налаштування «Приховувати вкладку «Відновлення»».
Нові можливості
1) Додано можливість пошуку в варіантах: за датою документу, за датою реєстрації. Раніше: тільки за датою документу. Реалізовано для ArtZvit, MEDoc, та імпорту власного формату XML системи MEDoc. Типовий формат XML не має дати реєстрації, тому пошук документів, що імпортуються з такого формату, завжди відбувається за датою документа (відповідний список блокується).
2) Використання реквізитів і властивостей для «Оновлення реєстрації»
Реалізовано можливість запису «Дати реєстрації», «Номеру реєстрації», «Статусу реєстрації» (для ПН та Д2) --- не тільки в коментар, але й власний реквізит, або властивість. Для цього в налаштуваннях «Передаємо в » --- «Оновлення реєстрації» вкажіть куди записувати дані реєстрації: коментар (за замовчанням), реквізит, властивість.
Технологія імпорту «Типовий XML»:
3) Додано прапорець «Видалити після імпорту». Діє відповідно назві, - після створення документу відповідний XML видаляється (якщо у користувача операційної системи вистачає прав на видалення цих файлів).
Для користувачів MEDoc:
4) Реалізовано передачу документу «Реалізація послуг з переробки». Для передачі з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт» (з комплекту поставки), та вкажіть використання документу в «Комплекті бланків»
5) Розроблено шаблон типової «Довіреності» (див. вкладення в комплекті поставки, шаблон 1C8FD). Від шаблону UGV01, що поставляється компанією MEDoc, відмовились. Це дозволяє нам самостійно доопрацьовувати шаблон. Для передачі «Довіреності» з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон (з комплекту поставки) в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт».
6) Реалізовано створення «Реалізації товарів та послуг» з типом «Устаткування» (рос. «Оборудование»). Для цього додано тип «ОБ» в тимчасовій таблиці створення «Реалізації товарів та послуг»
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Inkognito
08.09.17, 10:49
OneSync (звичайні форми), версія 16.3 (тестова) від 08.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Вкладка «Первинні документи (вихідні)»
Технологія експорту «Типовий XML»:
- Вивантаження даних з таблиці «Послуги» відбувається з поля «Вміст» (раніше з поля «Найменування»)
- Вивантаження даних з інших таблиць відбувається з поля "Повне найменування" (раніше з поля "Найменування").
Для користувачів MEDoc:
- Доопрацьовано визначення статусів для первинних документів, які мають декілька редакцій (тобто відправлялись контрагентам декілька раз; або коригувались нами, при отриманні від контрагента). Якщо документ має кілька редакцій, тоді статус визначається останньою редакцією.
- Доопрацьовано визначення статусів (+ оновлення даних реєстрації; + оновлення GUID) для документів, що мають спец режим
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою (зменшення) + за номером (зменшення) + за спец режимом (зменшення). Раніше: тільки за номером.
2) Вкладка «Первинні документи (вхідні)»
Для користувачів ArtZvit:
- Доопрацьовано фільтрацію вхідних документів, якщо в ArtZvit заведено кілька організацій.
Для користувачів, незалежно від системи звітності
Для користувачів ArtZvit та тих, хто використовує типовий формат XML:
- Реалізовано построкове завантаження «Реєстрації вхідного податкового документу» / «Запису книги придбання», що також дозволило отримати дані табличної частини для вхідного «Розрахунку коригування» (Додаток2), і таким чином, - створювати вхідний документ з «Типом причини».
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою документа (або реєстрації, в залежності яка вибрана для пошуку документів; зменшення) + зі ІПН контрагента (зменшення) + за номером (зменшення). Раніше: тільки за номером.
- Доопрацьовано фільтр за полем «Контрагент». Якщо вибрано не конкретного контрагента, а групу – фільтр відбувається за унікальними ІПН цієї групи (крім спецкодів ІПН, якщо такі є).
3) Вкладка "Декларація з ПДВ"
Реалізовано передачу звіту "Декларація з ПДВ", для користувачів ArtZvit, MEDoc.
4) Налаштування
- Група «Інтерфейс». Додано налаштування «Приховувати вкладку «Відновлення»».
- додано можливість зняти прапорець "Захист від небезпечних дій" (актуально для користувачів платформи 1С вище або рівним 8.3.9), що є причиною повідомлення "Ви дійсно хочете відкрити цей файл?". Такий захист включено за замовчанням.
Для відключення - відтепер не потрібно заходити в "Конфігуратор". Дивіться основну панель в "Налаштуваннях".
5) Доопрацьовано відправку повіомлень з вікна "Відправ
Нові можливості
1) Додано можливість пошуку в варіантах: за датою документу, за датою реєстрації. Раніше: тільки за датою документу. Реалізовано для ArtZvit, MEDoc, та імпорту власного формату XML системи MEDoc. Типовий формат XML не має дати реєстрації, тому пошук документів, що імпортуються з такого формату, завжди відбувається за датою документа (відповідний список блокується).
2) Використання реквізитів і властивостей для «Оновлення реєстрації»
Реалізовано можливість запису «Дати реєстрації», «Номеру реєстрації», «Статусу реєстрації» (для ПН та Д2) --- не тільки в коментар, але й власний реквізит, або властивість. Для цього в налаштуваннях «Передаємо в » --- «Оновлення реєстрації» вкажіть куди записувати дані реєстрації: коментар (за замовчанням), реквізит, властивість.
Технологія імпорту «Типовий XML»:
3) Додано прапорець «Видалити після імпорту». Діє відповідно назві, - після створення документу відповідний XML видаляється (якщо у користувача операційної системи вистачає прав на видалення цих файлів).
Для користувачів MEDoc:
4) Реалізовано передачу документу «Реалізація послуг з переробки». Для передачі з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт» (з комплекту поставки), та вкажіть використання документу в «Комплекті бланків»
5) Розроблено шаблон типової «Довіреності» (див. вкладення в комплекті поставки, шаблон 1C8FD). Від шаблону UGV01, що поставляється компанією MEDoc, відмовились. Це дозволяє нам самостійно доопрацьовувати шаблон. Для передачі «Довіреності» з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон (з комплекту поставки) в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт».
6) Реалізовано створення «Реалізації товарів та послуг» з типом «Устаткування» (рос. «Оборудование»). Для цього додано тип «ОБ» в тимчасовій таблиці створення «Реалізації товарів та послуг»
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
OneSyncTaxi (керовані форми), версія 3.1 (тестова) від 08.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Доопрацьовано ліцензування
2) Доопрацьовано вивантаження та завантаження документів.
Нові можливості
Реалізовано вивантаження Акту, Накладної, Рахунку
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Inkognito @ 08.09.17, 11:49
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
добрый день, вопросик
а можно сделать по аналогии (/Type/ver.txt) с релизными вресиями для бета версий (гет запрос для получения крайней тестовой версии)?
не всегда есть возможность мониторить форум, а get запрос жил бы своей жизнью и информил меня о выходе новой версии)
Inkognito
11.09.17, 13:55
levi
Можно. Сделаем.
Возникла такая ситуация: при передаче сводной НН с типом причины "15" устанавливаем 6 знаков после запятой в цене и импорт "на лету" проходит успешно. Пытаемся передать сводные НН с типом причины "13" с 6 знаками в цене вываливается ошибка "Обратитесь к разработчику" (с 2 знаками уходит нормально).
Выгружаешь 13 тип причины с 6 знаками в XML и загружаешь в Медок через импорт - проходит успешно...
Inkognito
12.09.17, 14:52
Не удается создать сводную с типом причины 13: при выборе операции "Сводная на превышение базы над ценой поставки", сразу устанавливается тип причины 15, и поле блокируется. Группой обработкой меняли, или само поле сделали доступным для изменений?...Тестировалось на УТП.
Inkognito @ Вчера, 15:52 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Да, точно - это была наша доработка.... В принципе вопрос не критичен - выкрутились 2 знаками, а варианты с 6 знаками грузили через импорт.
Inkognito
14.09.17, 10:38
OneSync (звичайні форми), версія 16.4 (тестова) від 14.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Вкладка «Первинні документи (вихідні)»
Технологія експорту «Типовий XML»:
- Вивантаження даних з таблиці «Послуги» відбувається з поля «Вміст» (раніше з поля «Найменування»)
- Вивантаження даних з інших таблиць відбувається з поля "Повне найменування" (раніше з поля "Найменування").
Для користувачів MEDoc:
- Доопрацьовано визначення статусів для первинних документів, які мають декілька редакцій (тобто відправлялись контрагентам декілька раз; або коригувались нами, при отриманні від контрагента). Якщо документ має кілька редакцій, тоді статус визначається останньою редакцією.
- Доопрацьовано визначення статусів (+ оновлення даних реєстрації; + оновлення GUID) для документів, що мають спец режим
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою (зменшення) + за номером (зменшення) + за спец режимом (зменшення). Раніше: тільки за номером.
2) Вкладка «Первинні документи (вхідні)»
Для користувачів ArtZvit:
- Доопрацьовано фільтрацію вхідних документів, якщо в ArtZvit заведено кілька організацій.
Для користувачів ArtZvit та тих, хто використовує типовий формат XML:
- Реалізовано построкове завантаження «Реєстрації вхідного податкового документу» / «Запису книги придбання», що також дозволило отримати дані табличної частини для вхідного «Розрахунку коригування» (Додаток2), і таким чином, - створювати вхідний документ з «Типом причини».
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою документа (або реєстрації, в залежності яка вибрана для пошуку документів; зменшення) + зі ІПН контрагента (зменшення) + за номером (зменшення). Раніше: тільки за номером.
- Доопрацьовано фільтр за полем «Контрагент». Якщо вибрано не конкретного контрагента, а групу – фільтр відбувається за унікальними ІПН цієї групи (крім спецкодів ІПН, якщо такі є).
- Прибрано заповнення поля "Коментар" при створенні вхідних документів значеннням "OneSync, ver.+номер версії".
Створення документу "Надходження товарів та послуг"
- Реалізовано пошук назви в макетах УКТЗЕД/ДКПП, при створенні нової номенклатури та її звязку з кодами
- Реалізовано оновлення поля "Тип" довідника УКТЗЕД/ДКПП.
3) Вкладка "Регламентована звітність"
Для користувачів ArtZvit та MEDoc:
Реалізовано передачу звіту "Декларація з ПДВ"
Для користувачів ArtZvit
Додано авто-оновлення списку звітів після передачі.
4) Налаштування
- Група «Інтерфейс». Додано налаштування «Приховувати вкладку «Відновлення»».
- додано можливість зняти прапорець "Захист від небезпечних дій" (актуально для користувачів платформи 1С вище або рівним 8.3.9), що є причиною повідомлення "Ви дійсно хочете відкрити цей файл?". Такий захист включено за замовчанням.
Для відключення - відтепер не потрібно заходити в "Конфігуратор". Дивіться основну панель в "Налаштуваннях".
5) Доопрацьовано відправку повідомлень з вікна "Зворотній звязок".
6) Доопрацьовано модуль "Відновлення" (прибрано зайві контролі, тощо).
Нові можливості
1) Додано можливість пошуку в варіантах: за датою документу, за датою реєстрації. Раніше: тільки за датою документу. Реалізовано для ArtZvit, MEDoc, та імпорту власного формату XML системи MEDoc. Типовий формат XML не має дати реєстрації, тому пошук документів, що імпортуються з такого формату, завжди відбувається за датою документа (відповідний список блокується).
2) Використання реквізитів і властивостей для «Оновлення реєстрації»
Реалізовано можливість запису «Дати реєстрації», «Номеру реєстрації», «Статусу реєстрації» (для ПН та Д2) --- не тільки в коментар, але й власний реквізит, або властивість. Для цього в налаштуваннях «Передаємо в » --- «Оновлення реєстрації» вкажіть куди записувати дані реєстрації: коментар (за замовчанням), реквізит, властивість.
Технологія імпорту «Типовий XML»:
3) Додано прапорець «Видалити після імпорту». Діє відповідно назві, - після створення документу відповідний XML видаляється (якщо у користувача операційної системи вистачає прав на видалення цих файлів).
Для користувачів MEDoc:
4) Реалізовано передачу документу «Реалізація послуг з переробки». Для передачі з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт» (з комплекту поставки), та вкажіть використання документу в «Комплекті бланків»
5) Розроблено шаблон типової «Довіреності» (див. вкладення в комплекті поставки, шаблон 1C8FD). Від шаблону UGV01, що поставляється компанією MEDoc, відмовились. Це дозволяє нам самостійно доопрацьовувати шаблон. Для передачі «Довіреності» з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон (з комплекту поставки) в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт».
6) Реалізовано створення «Реалізації товарів та послуг» з типом «Устаткування» (рос. «Оборудование»). Для цього додано тип «ОБ» в тимчасовій таблиці створення «Реалізації товарів та послуг»
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
OneSyncTaxi (керовані форми), версія 3.2 (тестова) від 14.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Доопрацьовано ліцензування
2) Доопрацьовано вивантаження та завантаження документів.
3) Доопрацьовано оновлення рєстрації, дизайн, перевірки, - можливості обробки наближені до 17 версії обробки OneSync
(без підтримки експорту-імпорту в форматі XML, та створення "Надходження товарів та послуг", що буде реалізовано в найближчих версіях).
Нові можливості
Реалізовано вивантаження Акту, Накладної, Рахунку
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Inkognito
20.09.17, 10:44
OneSync (звичайні форми), версія 16.5 (тестова) від 20.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиВипралено помилки
Для користувачів ArtZvit:
1) Виправлено отримання документів, якщо в ArtZvit заведено кілька організацій.
2) Виправлено отримання документів, якщо в списку є непрйняті ДФС документи.
Покращення
1) Вкладка «Первинні документи (вихідні)»
Технологія експорту «Типовий XML»:
- Вивантаження даних з таблиці «Послуги» відбувається з поля «Вміст» (раніше з поля «Найменування»)
- Вивантаження даних з інших таблиць відбувається з поля "Повне найменування" (раніше з поля "Найменування").
Для користувачів MEDoc:
- Доопрацьовано визначення статусів для первинних документів, які мають декілька редакцій (тобто відправлялись контрагентам декілька раз; або коригувались нами, при отриманні від контрагента). Якщо документ має кілька редакцій, тоді статус визначається останньою редакцією.
- Доопрацьовано визначення статусів (+ оновлення даних реєстрації; + оновлення GUID) для документів, що мають спец режим
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою (зменшення) + за номером (зменшення) + за спец режимом (зменшення). Раніше: тільки за номером.
- Оптимізовано швидкість визначення статусів для відправлених документів.
2) Вкладка «Первинні документи (вхідні)»
Для користувачів ArtZvit та тих, хто використовує типовий формат XML:
- Реалізовано построкове завантаження «Реєстрації вхідного податкового документу» / «Запису книги придбання», що також дозволило отримати дані табличної частини для вхідного «Розрахунку коригування» (Додаток2), і таким чином, - створювати вхідний документ з «Типом причини».
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою документа (або реєстрації, в залежності яка вибрана для пошуку документів; зменшення) + зі ІПН контрагента (зменшення) + за номером (зменшення). Раніше: тільки за номером.
- Доопрацьовано фільтр за полем «Контрагент». Якщо вибрано не конкретного контрагента, а групу – фільтр відбувається за унікальними ІПН цієї групи (крім спецкодів ІПН, якщо такі є).
- Прибрано заповнення поля "Коментар" при створенні вхідних документів значеннням "OneSync, ver.+номер версії".
Створення документу "Надходження товарів та послуг"
- Реалізовано пошук назви в макетах УКТЗЕД/ДКПП, при створенні нової номенклатури та її звязку з кодами
- Реалізовано оновлення поля "Тип" довідника УКТЗЕД/ДКПП.
3) Вкладка "Регламентована звітність"
Для користувачів ArtZvit та MEDoc:
Реалізовано передачу звіту "Декларація з ПДВ"
Для користувачів ArtZvit
Додано авто-оновлення списку звітів після передачі.
4) Налаштування
- Група «Інтерфейс». Додано налаштування «Приховувати вкладку «Відновлення»».
- додано можливість зняти прапорець "Захист від небезпечних дій" (актуально для користувачів платформи 1С вище або рівним 8.3.9), що є причиною повідомлення "Ви дійсно хочете відкрити цей файл?". Такий захист включено за замовчанням.
Для відключення - відтепер не потрібно заходити в "Конфігуратор". Дивіться основну панель в "Налаштуваннях".
5) Доопрацьовано відправку повідомлень з вікна "Зворотній звязок".
6) Доопрацьовано модуль "Відновлення" (прибрано зайві контролі, тощо).
Нові можливості
1) Додано можливість пошуку в варіантах: за датою документу, за датою реєстрації. Раніше: тільки за датою документу. Реалізовано для ArtZvit, MEDoc, та імпорту власного формату XML системи MEDoc. Типовий формат XML не має дати реєстрації, тому пошук документів, що імпортуються з такого формату, завжди відбувається за датою документа (відповідний список блокується).
2) Використання реквізитів і властивостей для «Оновлення реєстрації»
Реалізовано можливість запису «Дати реєстрації», «Номеру реєстрації», «Статусу реєстрації» (для ПН та Д2) --- не тільки в коментар, але й власний реквізит, або властивість. Для цього в налаштуваннях «Передаємо в » --- «Оновлення реєстрації» вкажіть куди записувати дані реєстрації: коментар (за замовчанням), реквізит, властивість.
Технологія імпорту «Типовий XML»:
3) Додано прапорець «Видалити після імпорту». Діє відповідно назві, - після створення документу відповідний XML видаляється (якщо у користувача операційної системи вистачає прав на видалення цих файлів).
Для користувачів MEDoc:
4) Реалізовано передачу документу «Реалізація послуг з переробки». Для передачі з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт» (з комплекту поставки), та вкажіть використання документу в «Комплекті бланків»
5) Розроблено шаблон типової «Довіреності» (див. вкладення в комплекті поставки, шаблон 1C8FD). Від шаблону UGV01, що поставляється компанією MEDoc, відмовились. Це дозволяє нам самостійно доопрацьовувати шаблон. Для передачі «Довіреності» з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон (з комплекту поставки) в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт».
6) Реалізовано створення «Реалізації товарів та послуг» з типом «Устаткування» (рос. «Оборудование»). Для цього додано тип «ОБ» в тимчасовій таблиці створення «Реалізації товарів та послуг»
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
OneSyncTaxi (керовані форми), версія 3.3 (тестова) від 20.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Доопрацьовано ліцензування
2) Доопрацьовано вивантаження та завантаження документів.
3) Доопрацьовано оновлення рєстрації, дизайн, перевірки, - можливості обробки наближені до 17 версії обробки OneSync
(без підтримки експорту-імпорту в форматі XML, та створення "Надходження товарів та послуг", що буде реалізовано в найближчих версіях).
4) Доопрацьовано для ArtZvit (вивантаження/завантаження/реглементована звітність)
Нові можливості
Реалізовано вивантаження Акту, Накладної, Рахунку
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Отправил документ на согласование контрагенту, статус в медке "Відправлено контрагенту", в обработке просто "Відправлено"
Inkognito
26.09.17, 14:26
xxxxcc @ Сегодня, 12:23 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Со статусами не все так просто: Медок возвращает код, а текст приходится придумывать, ориентируясь на содержимое документа (который нужно еще открыть). Эта операция забирает время, поэтому пришлось искать варианты, чтобы и скорость определения статуса не была долгой, и статус определялся корректно. Ок, попробуем как-то найти выход, чтобы и скорость не падала, и статус корректно определялся.
Inkognito
27.09.17, 16:40
OneSync (звичайні форми), версія 17 від 26.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиВипралено помилки
Для користувачів ArtZvit:
1) Виправлено отримання документів, якщо в ArtZvit заведено кілька організацій.
2) Виправлено отримання документів, якщо в списку є непрйняті ДФС документи.
Покращення
1) Вкладка «Первинні документи (вихідні)»
Технологія експорту «Типовий XML»:
- Вивантаження даних з таблиці «Послуги» відбувається з поля «Вміст» (раніше з поля «Найменування»)
- Вивантаження даних з інших таблиць відбувається з поля "Повне найменування" (раніше з поля "Найменування").
Для користувачів MEDoc:
- Доопрацьовано визначення статусів для первинних документів, які мають декілька редакцій (тобто відправлялись контрагентам декілька раз; або коригувались нами, при отриманні від контрагента). Якщо документ має кілька редакцій, тоді статус визначається останньою редакцією.
- Доопрацьовано визначення статусів (+ оновлення даних реєстрації; + оновлення GUID) для документів, що мають спец режим
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою (зменшення) + за номером (зменшення) + за спец режимом (зменшення). Раніше: тільки за номером.
- Оптимізовано швидкість визначення статусів для відправлених документів.
2) Вкладка «Первинні документи (вхідні)»
Для користувачів ArtZvit та тих, хто використовує типовий формат XML:
- Реалізовано построкове завантаження «Реєстрації вхідного податкового документу» / «Запису книги придбання», що також дозволило отримати дані табличної частини для вхідного «Розрахунку коригування» (Додаток2), і таким чином, - створювати вхідний документ з «Типом причини».
Для користувачів, незалежно від системи звітності
- Доопрацьовано сортування в тимчасовій таблиці: за датою документа (або реєстрації, в залежності яка вибрана для пошуку документів; зменшення) + зі ІПН контрагента (зменшення) + за номером (зменшення). Раніше: тільки за номером.
- Доопрацьовано фільтр за полем «Контрагент». Якщо вибрано не конкретного контрагента, а групу – фільтр відбувається за унікальними ІПН цієї групи (крім спецкодів ІПН, якщо такі є).
- Прибрано заповнення поля "Коментар" при створенні вхідних документів значеннням "OneSync, ver.+номер версії".
- Доопрацьовано створення вхідних документів, якщо створення відбувається за третьою методикою (перевірка дати документа і дати реєстрації): якщо дати в різних місяцях, тоді документ створюється датою реєстрації.
Створення документу "Надходження товарів та послуг"
- Реалізовано пошук назви в макетах УКТЗЕД/ДКПП, при створенні нової номенклатури та її звязку з кодами
- Реалізовано оновлення поля "Тип" довідника УКТЗЕД/ДКПП.
- Реалізовано для клієнтів, які використовують документообіг для створення «Надходження товарів та послуг», отриманих від компаній:
А) Нова пошта (бланк NP_AKT)
Б) Компанії СОФТКОМ (PH_UKR)
В) Компанії DB SHENKER (1C8FSAR та 1C8FSAZ – для Актів, 1C8FSR – для рахунків)
3) Вкладка "Регламентована звітність"
Для користувачів ArtZvit та MEDoc:
Реалізовано передачу звіту "Декларація з ПДВ"
Для користувачів ArtZvit
Додано авто-оновлення списку звітів після передачі.
4) Налаштування
- Група «Інтерфейс». Додано налаштування «Приховувати вкладку «Відновлення»».
- додано можливість зняти прапорець "Захист від небезпечних дій" (актуально для користувачів платформи 1С вище або рівним 8.3.9), що є причиною повідомлення "Ви дійсно хочете відкрити цей файл?". Такий захист включено за замовчанням.
Для відключення - відтепер не потрібно заходити в "Конфігуратор". Дивіться основну панель в "Налаштуваннях".
5) Доопрацьовано відправку повідомлень з вікна "Зворотній звязок".
6) Доопрацьовано модуль "Відновлення" (прибрано зайві контролі, тощо).
Нові можливості
1) Додано можливість пошуку в варіантах: за датою документу, за датою реєстрації. Раніше: тільки за датою документу. Реалізовано для ArtZvit, MEDoc, та імпорту власного формату XML системи MEDoc. Типовий формат XML не має дати реєстрації, тому пошук документів, що імпортуються з такого формату, завжди відбувається за датою документа (відповідний список блокується).
2) Використання реквізитів і властивостей для «Оновлення реєстрації»
Реалізовано можливість запису «Дати реєстрації», «Номеру реєстрації», «Статусу реєстрації» (для ПН та Д2) --- не тільки в коментар, але й власний реквізит, або властивість. Для цього в налаштуваннях «Передаємо в » --- «Оновлення реєстрації» вкажіть куди записувати дані реєстрації: коментар (за замовчанням), реквізит, властивість.
Технологія імпорту «Типовий XML»:
3) Додано прапорець «Видалити після імпорту». Діє відповідно назві, - після створення документу відповідний XML видаляється (якщо у користувача операційної системи вистачає прав на видалення цих файлів).
Для користувачів MEDoc:
4) Реалізовано передачу документу «Реалізація послуг з переробки». Для передачі з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт» (з комплекту поставки), та вкажіть використання документу в «Комплекті бланків»
5) Розроблено шаблон типової «Довіреності» (див. вкладення в комплекті поставки, шаблон 1C8FD). Від шаблону UGV01, що поставляється компанією MEDoc, відмовились. Це дозволяє нам самостійно доопрацьовувати шаблон. Для передачі «Довіреності» з 1С в MEDoc, імпортуйте шаблон (з комплекту поставки) в реєстрі шаблонів «Файл – імпорт».
6) Реалізовано створення «Реалізації товарів та послуг» з типом «Устаткування» (рос. «Оборудование»). Для цього додано тип «ОБ» в тимчасовій таблиці створення «Реалізації товарів та послуг»
Підтримка конфігурацій
Доопрацьовано для конфігурації «Бухгалтерія будівельної організації».
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
OneSyncTaxi (керовані форми), версія 4 від 26.09.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Доопрацьовано ліцензування
2) Доопрацьовано вивантаження та завантаження документів.
3) Доопрацьовано оновлення рєстрації, дизайн, перевірки, - можливості обробки наближені до 17 версії обробки OneSync
(без підтримки експорту-імпорту в форматі XML, та створення "Надходження товарів та послуг", що буде реалізовано в найближчих версіях).
4) Доопрацьовано для ArtZvit (вивантаження/завантаження/реглементована звітність)
Нові можливості
Реалізовано вивантаження Акту, Накладної, Рахунку
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
user11992
29.09.17, 13:45
Скажите, а реализована передача в медок полей налоговой накладной: "Згiдно з рахунку фактури №", "вiд", "Вид цивiльно-правового договору"?
Понимаю, что там написано, что поля не обязательные, однако в самом медке если их заполнить и передать документ клиенту, то эти поля клиенту приходят заполненные в документе.
Есть где то описание API медка? Есть ли там возможность передавать в медок такие поля или это только между медками передается?
Inkognito
29.09.17, 14:00
user11992
1) Да, реализовано.
2) В корне Медка, папка help\manuals\Инструкция по СОМ объектам.pdf
Это обычные поля структуры бланка, поэтому передавать их можно как задумается разработчику обработки (в 1С).
Добрый день,
Мы начали тестирование программы IFIN и пытаемся использовать Вашу обработку для выгрузки налоговых накладных в эту программу. Выгрузка из 1С и загрузка в IFIN прошла успешно, но налоговая не приняла загруженные накладные с такими ошибками:
* не співпадають значення реквізіту "Код району" (28) та в імені файлу (10).
* Якщо документ є оригіналом, а не копією, то позиції 40..43 повинні відповідати позиціям 1-4 в імені файлу.
* Не співпадають значення реквізіту "Код податкової інспекції, до якої подається оригінал документа" (2810) та реквізитів "Код області" (28) і "Код району" (28).
Вы не подскажете, можно ли подправить Вашу обработку, чтобы эти пункты решились?
Заранее спасибо.
Inkognito
03.10.17, 15:43
kihor
В целом, сообщение правильное, и нужно проверить структуру файла на соответствие формату:
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Можете отправить файл не принятого XML на почту, указанную в окне "Обратная связь" в обработке? Посмотрим, в чем проблема.
П.С. может при экспорте был выбран формат "Для MEDoc", второй пункт? Это объяснило бы причину отказа. Если выбран пункт "Типовой ХМЛ", то проблем быть не должно, - нужно смотреть файл.
Inkognito @ Сегодня, 16:43 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Большое спасибо, что откликнулись. Есть подозрение, что проблема была в указании реквизитов налоговой для нашей организации в 1С. Я загрузил справочник налоговых, который поставляется 1С, и мы попробовали передать еще одну налоговую накладную для теста. Результат ("принята" - "не принята") узнаю завтра. Похоже, что, по крайней мере, две из трех ошибок, которые я указал выше, связаны с этим.
Inkognito @ Вчера, 16:43 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Налоговая накладная принялась. Т.е. проблема была таки в настройках в 1С справочника "Налоговые инспекции". Извините за беспокойство.
kihor @ Сегодня, 10:19
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
добро пожаловать в клуб

OneSync (звичайні форми), версія 17.1 (тестова) від 05.10.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиВипралено помилки
1) Створення "Надходження товарів та послуг", якщо в табличній частині присутні послуги (заповнене поле ДКПП).
Покращення
1) Додано відображення документів, з якими відбувається дія, у вікні прогрессу (актуальньно для тих, в кого багато документів). Тільки для вихідних документів, звітів, контрагентів. Інформація по вхідним документам буде додано пізніше.
2) Додано можливість вказати кількість дробових знаків, що розраховуються примусово для ПН та Д2:
- ціна: від 2 до 12 (раніше 2,4,6,8,10,12).
- кількість: від 3 до 12 (раніше до 6ти).
Нові можливості
1) Реалізовано можливість зберегти вихідні документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
-для ПН та Д2 буде працювати завжди;
-для інших первинних документів, необхідно в Конфігураторі зробити функції друку експортними (інформація для програмістів 1С). Важливо: зробити функції експортними можливо лише в конфігураціях, що дозволяють зміни (відсутній замочок).
2) Додано фільтр для вихідних "Податкових накладних", - "Продаж нижче собівартості" Так/Ні/Всі.
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
OneSyncTaxi (керовані форми), версія 4.1 (тестова) від 05.10.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Реалізовано налаштування проксі, аналогічно типовим можливостям OneSync.
2) Доопрацьовано ліцензування, аналогічно типовим можливостям OneSync.
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Inkognito
10.10.17, 15:48
OneSync (звичайні форми), версія 17.2 (тестова) від 10.10.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиВипралено помилки
1) Створення "Надходження товарів та послуг", якщо в табличній частині присутні послуги (заповнене поле ДКПП).
Для користувачів ArtZvit
2) Виправлено пошук власних документів, переданих раніше, за якими потім робився Запит (та отримувався Витяг).
Покращення
1) Додано відображення документів, з якими відбувається дія, у вікні прогрессу (актуальньно для тих, в кого багато документів). Реалізовано для вихідних та вхідних документів, звітів, контрагентів.
2) Додано можливість вказати кількість дробових знаків, що розраховуються примусово для ПН та Д2:
- ціна: від 2 до 12 (раніше 2,4,6,8,10,12).
- кількість: від 3 до 12 (раніше до 6ти).
3) Додано відображення дати реєстрації на вкладці "Первинні документи (вихідні). Колонка відображається тільки для ПН та Д2.
4) Доопрацьовано модуль "Відновлення" (доопрацювання методик: створення контрагентів, договорів, додатку2).
Нові можливості
1) Реалізовано можливість зберегти вихідні документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
-для ПН та Д2 буде працювати завжди;
-для інших первинних документів, необхідно в Конфігураторі зробити функції друку експортними (інформація для програмістів 1С). Важливо: зробити функції експортними можливо лише в конфігураціях, що дозволяють зміни (відсутній замочок).
2) Додано фільтр для вихідних "Податкових накладних", - "Продаж нижче собівартості" Так/Ні/Всі.
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Можно состояние исходящих налоговых, которых не приняли выделять красным или ещё каким
xxxxcc
Можно сделать. Ок, принято.
Inkognito
12.10.17, 10:59
levi
По оповещению о выходе новых бета-версий, скорее всего на следующую оффверсию, сейчас много других доработок.
xxxxcc
Реализовано. Будет в ближайшей бета версии для Медка и АртЗвита (только СОМ технология).
Inkognito @ Вчера, 10:31 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Можно еще добавить галочку Обл.НДС для входящих НН
с 0% НДС. Конфиг. Бухгалтерия для Украины 1.2 (8.3).
Если в НН есть услуги с разными ставками 20% и 0%,
в строке 20% галочка Обл.НДС ставится автоматически,
а в строке 0% приходится ставить вручную.
Inkognito
13.10.17, 10:47
mousya
С нулевой ставкой НДС, ставить "Облагается НДС"? Уверены?
Как-то нелогично звучит...
Inkognito @ Сегодня, 11:47 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Все верно. Хоть результат у "0%" и "Без ПДВ" одинаков, это совершенно разные вещи: первая - облагаемая операция, вторая - нет.
Inkognito @ Сегодня, 11:47 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Эта галочка не для товаров, услуг, которые вы покупаете с 0% НДС, а для
того в какой деятельности вы используете эти товары, услуги. А используются
они в облагаемой НДС деятельности. Кроме редких исключений. Вот пусть
исключения и снимают ее.
Petre @ Сегодня, 12:04 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Не верно
Цитата(mousya @ 13.10.17, 13:08) необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Не верно
Что именно?
Inkognito
13.10.17, 13:17
Petre, mousya Пересмотрел свой код, в обработке этот реквизит всегда присваивается Истина.
Видимо, при записи документа начинают срабатывать другие функции/процедуры, которые изменяют этот реквизит.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиЕсли ЕстьРеквизитТабЧастиДокумента("ДляОперацийОблагаемыхНДС", МетаданныеДокумента, ИмяТабЧасти) Тогда
Новаястрока.ДляОперацийОблагаемыхНДС = Истина;
КонецЕсли;
OneSync (звичайні форми), версія 17.3 (тестова) від 17.10.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиВиправлено помилки
1) Створення "Надходження товарів та послуг", якщо в табличній частині присутні послуги (заповнене поле ДКПП).
Для користувачів ArtZvit
2) Виправлено пошук власних документів, переданих раніше, за якими потім робився Запит (та отримувався Витяг).
Для користувачів MEDoc
3) Виправлено імпорт вхідних ПН з власного формату XML для конфігурації УПП (або схожих за структурою).
Покращення
1) Додано відображення документів, з якими відбувається дія, у вікні прогрессу (актуальньно для тих, в кого багато документів). Реалізовано для вихідних та вхідних документів, звітів, контрагентів.
2) Додано можливість вказати кількість дробових знаків, що розраховуються примусово для ПН та Д2:
- ціна: від 2 до 12 (раніше 2,4,6,8,10,12).
- кількість: від 3 до 12 (раніше до 6ти).
3) Додано відображення дати реєстрації на вкладці "Первинні документи (вихідні). Колонка відображається тільки для ПН та Д2.
4) Доопрацьовано модуль "Відновлення" (доопрацювання методик: створення контрагентів, договорів, додатку2).
Нові можливості
1) Вкладка "Первинні документи (вихідні)
1.1) Реалізовано можливість зберегти вихідні документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
-для ПН та Д2 буде працювати завжди;
-для інших первинних документів, необхідно в Конфігураторі зробити функції друку експортними (інформація для програмістів 1С). Важливо: зробити функції експортними можливо лише в конфігураціях, що дозволяють зміни (відсутній замочок).
Див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка Excell.
1.2) Додано фільтр для вихідних "Податкових накладних", - "Продаж нижче собівартості" Так/Ні/Всі.
1.3) Додано відображення в таблиці полів "Реєстрація" (відображає дату реєстрації) та "ТП" (тип причини невидачі)
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні)
2.1) Реалізовано можливість зберегти вхідні податкові документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
Див.кнопку на панелі над табличною частиною вихідних документів, іконка Excell.
2.2) Реалізовано можливість вивантажити табличну частину виділених вхідних податкових накладних в табличний документ, див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка таблички.
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Inkognito
17.10.17, 12:00
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки (виправлено пошук подактвих накладних).
Цитата(Inkognito @ 05.10.17, 10:58) необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Зміст
что-то у меняне складывается
"интеративные формы не доступны" при попытке выгрузить из медка в 1с
1с бухгалтерия 2,0 керовані форми
Inkognito
18.10.17, 12:49
Проблема определена (невозможно вызвать форму списка подобранных контрагентов на сервере, если найдено больше одного, из-за особенностей платформы управляемых форм). Видимо, есть смысл переделать выбор контрагента -- не во время подбора, а перед созданием, в табличной части.
Взято в работу.
Inkognito,
OneSync Начиная с 17 версии:
Куда пропала настройка: Ф.И.О ответственного лица (Входящие документы)?
Может, надо обсуждать нужность настроек перед их удалением?
Inkognito
24.10.17, 10:34
mousya
Дежавю, похоже мы это уже проходили в каком-то из обновлений ранее. Вернем.
Заодно проведем опрос, какие из настроек можно убрать безболезненно, т.к. много обращений, что настроек слишком много.
Inkognito @ Сегодня, 11:34 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
Спасибо.
У нас несколько бухгалтеров занимаются входящими НН,
с 17 версии приходится менять Ф.И.О. в каждом документе вручную.
Inkognito
25.10.17, 10:19
OneSync (звичайні форми), версія 17.4 (тестова) від 25.10.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиОновлено інструкцію
Оновлено інструкцію, дивіться файл Instruction.pdf в комплекті поставки. Інструкція побудована на основі 18 версії (попередня інструкція була випущена більше року тому з 1 версією, тому вже застаріла). Якщо у Вас є зауваження та пропозиції, будемо раді почути їх.
Виправлено помилки
Для користувачів ArtZvit
1) Виправлено пошук власних документів, переданих раніше, за якими потім робився Запит (та отримувався Витяг).
Для користувачів MEDoc
2) Створення "Надходження товарів та послуг", якщо в табличній частині присутні послуги (заповнене поле ДКПП).
3) Виправлено імпорт вхідних ПН з власного формату XML для конфігурації УПП (або схожих за структурою).
Покращення
1) Додано відображення документів, з якими відбувається дія, у вікні прогрессу (актуальньно для тих, в кого багато документів). Реалізовано для вихідних та вхідних документів, звітів, контрагентів.
2) Додано можливість вказати кількість дробових знаків, що розраховуються примусово для ПН та Д2:
- ціна: від 2 до 12 (раніше 2,4,6,8,10,12).
- кількість: від 3 до 12 (раніше до 6ти).
3) Додано відображення дати реєстрації на вкладці "Первинні документи (вихідні). Колонка відображається тільки для ПН та Д2.
4) Доопрацьовано модуль "Відновлення" (доопрацювання методик: створення контрагентів, договорів, додатку2).
Нові можливості
1) Вкладка "Первинні документи (вихідні)
1.1) Реалізовано можливість зберегти вихідні документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
-для ПН та Д2 буде працювати завжди;
-для інших первинних документів, необхідно в Конфігураторі зробити функції друку експортними (інформація для програмістів 1С). Важливо: зробити функції експортними можливо лише в конфігураціях, що дозволяють зміни (відсутній замочок).
Див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка Excell.
1.2) Додано фільтр для вихідних "Податкових накладних", - "Продаж нижче собівартості" Так/Ні/Всі.
1.3) Додано відображення в таблиці полів "Реєстрація" (відображає дату реєстрації) та "ТП" (тип причини невидачі)
1.4) Якщо вказано деякий тип причини, він відображується синім кольором, а ІПН та назва конрагента беруться з друкованої форми документу. Наприклад, замість 123456789000 Іванов І.І., буде 100000000000 Неплатник. Всі три поля позначаються синім кольором (тип причини, ІПН, контрагент).
Для користувачів ArtZvit
1.5 Реалізовано проставлення GUID, який дозволяє примусово проставити GUID\ExtDocID\ExtID в системі ArtZvit, якщо його немає (тобто раніше документ передано в форматі XML). Дякуємо роробникам ArtZvit за реалізацію нового методу API. Почне працювати, починаючи з версії 5.04 системи ArtZvit.
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні)
2.1) Реалізовано можливість зберегти вхідні податкові документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
Див.кнопку на панелі над табличною частиною вихідних документів, іконка Excell.
2.2) Реалізовано можливість вивантажити табличну частину виділених вхідних податкових накладних в табличний документ, див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка таблички.
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
OneSyncTaxi (керовані форми), версія 4.2 (тестова) від 25.10.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиОновлено інструкцію
Створено інструкцію, дивіться файл Instruction.pdf в комплекті поставки. Інструкція побудована на основі 5 версії (перша публікація). Якщо у Вас є зауваження та пропозиції, будемо раді почути їх.
Покращення
1) Реалізовано налаштування проксі, аналогічно типовим можливостям OneSync.
2) Доопрацьовано ліцензування, аналогічно типовим можливостям OneSync.
3) Прибрано налаштування вибору контрагента, якщо їх знайдено декілька
4) Доопацьовано вікно опису оновлення.
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
МОжно доавить на вкладке входящих накладных и ПН и додатки? обновременно
Inkognito
27.10.17, 16:27
xxxxcc
"Все налоговые документы" - не оно?
Inkognito @ Сегодня, 16:27
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
,
)) оно я никогда не выбирал думал подпункт
OneSync (звичайні форми), версія 18 від 03.11.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиОновлено допоміжні файли комплекту поставки
1) Оновлено ліцензійну угоду, дивіться файл License.rtf в комплекті поставки.
2) Оновлено інструкцію, дивіться файл Instruction.pdf в комплекті поставки. Інструкція побудована на основі 18 версії (попередня інструкція була випущена більше року тому з 1 версією, тому вже застаріла). Якщо у Вас є зауваження та пропозиції, будемо раді почути їх.
Виправлено помилки
Для користувачів ArtZvit
1) Виправлено пошук власних документів, переданих раніше, за якими потім робився Запит (та отримувався Витяг).
2) Виправлено передачу «Додатка2», хрестик «Підлягає реєстрації в ЄРПН постачальником (продавцем)»
Для користувачів MEDoc
3) Створення "Надходження товарів та послуг", якщо в табличній частині присутні послуги (заповнене поле ДКПП).
4) Виправлено імпорт вхідних ПН з власного формату XML для конфігурації УПП (або схожих за структурою).
Покращення
1) Додано відображення документів, з якими відбувається дія, у вікні прогрессу (актуально для тих, в кого багато документів). Реалізовано для вихідних та вхідних документів, звітів, контрагентів.
2) Додано можливість вказати кількість дробових знаків, що розраховуються примусово для ПН та Д2:
- ціна: від 2 до 12 (раніше 2,4,6,8,10,12).
- кількість: від 3 до 12 (раніше до 6ти).
3) Додано відображення дати реєстрації на вкладці "Первинні документи (вихідні). Колонка відображається тільки для ПН та Д2.
4) Доопрацьовано модуль "Відновлення" (доопрацювання методик: створення контрагентів, договорів, додатку2).
Нові можливості
1) Вкладка "Первинні документи (вихідні)
1.1) Реалізовано можливість зберегти вихідні документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
- для ПН та Д2 буде працювати завжди;
- для інших первинних документів, необхідно в Конфігураторі зробити функції друку експортними (інформація для програмістів 1С). Важливо: зробити функції експортними можливо лише в конфігураціях, що дозволяють зміни (відсутній замочок).
Див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка Excell.
1.2) Додано фільтр для вихідних "Податкових накладних", - "Продаж нижче собівартості" Так/Ні/Всі.
1.3) Додано відображення в таблиці полів "Реєстрація" (відображає дату реєстрації) та "ТП" (тип причини невидачі)
1.4) Якщо вказано деякий тип причини, він відображується синім кольором, а ІПН та назва контрагента беруться з друкованої форми документу. Наприклад, замість 123456789000 Іванов І.І., буде 100000000000 Неплатник. Всі три поля позначаються синім кольором (тип причини, ІПН, контрагент).
Для користувачів ArtZvit
1.5) Реалізовано проставлення GUID, який дозволяє примусово проставити GUID\ExtDocID\ExtID в системі ArtZvit, якщо його немає (тобто раніше документ передано в форматі XML). Дякуємо розробникам ArtZvit за реалізацію нового методу API. Почне працювати, починаючи з версії 5.04 системи ArtZvit.
Для користувачів MEDoc
1.6) Доопрацьовано визначення статусів документу («Реєстрація зупинена»). Для таких документів, оновлення реєстрації не відбувається (кнопка «Оновити реєстрацію»), навіть якщо документам присвоєно дату та номер реєстрації).
2) Вкладка "Первинні документи (вхідні)
2.1) Реалізовано можливість зберегти вхідні податкові документи в форматах XLS, XLSX, PDF.
Див.кнопку на панелі над табличною частиною вихідних документів, іконка Excell.
2.2) Реалізовано можливість вивантажити табличну частину виділених вхідних податкових накладних в табличний документ, див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка таблички.
3) Вкладка «Регламентована звітність»
3.1) Реалізовано вивантаження додатків 3,4,9 до «Декларації з ПДВ» (для користувачів ArtZvit та MEDoc).
3.2) Реалізовано вивантаження звіту «ЄСВ» в формат XML (без змін конфігурації).
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
OneSyncTaxi (керовані форми), версія 5 від 03.11.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиОновлено файли поставки
1) Створено ліцензію, дивіться файл License.rtf в комплекті поставки.
2) Створено інструкцію, дивіться файл Instruction.pdf в комплекті поставки. Інструкція побудована на основі 5 версії (перша публікація). Якщо у Вас є зауваження та пропозиції, будемо раді почути їх.
Покращення
1) Реалізовано налаштування проксі, аналогічно типовим можливостям OneSync.
2) Доопрацьовано ліцензування, аналогічно типовим можливостям OneSync.
3) Прибрано налаштування вибору контрагента, якщо їх знайдено декілька
4) Доопрацьовано вікно опису оновлення.
5) Доопрацьовано визначення статусу «Реєстрація зупинена».
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
Нові можливості
1) Вкладка "Первинні документи (вихідні)
1.4) Якщо вказано деякий тип причини, він відображується синім кольором, а ІПН та назва контрагента берутся з друкованої форми документу. Наприклад, замість 123456789000 Іванов І.І., буде 100000000000 Неплатник. Всі три поля позначаються синім кольором (тип причини, ІПН, контрагент).
Данное нововведение довольно неудобно, т.к. теперь не можем определить наименование контрагента (особенно это касается неплательщиков) при проведении сверки (фильтр отрабатывает, но исчезла наглядность в табличной части).
По возможности хотелось бы видеть и наименование контрагента-неплательщика.
DimitrT
Ок, сделаем настройкой.
Inkognito
09.11.17, 16:14
OneSync (звичайні форми), версія 18.1 (тестова) від 09.11.2017необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкиПокращення
1) Вкладка "Первинні документи (вихідні)"
1.1 Додано підвкладку "Інтерфейс".
- створено прапорець "Відображати дані контрагента "Як є", якщо вказано деякий "Тип причини".
- перенесено з "Налаштувань" інші налаштування, які підходять для цієї вкладки (порівняння сумм, та дати передачі). На поточний момент, працюють тільки для MEDoc.
2) Згруповано додаткові функції-кнопки, в єдине меню "Більше". Це дозволяє приховати рідко використані можливості та розширювати можливості надалі, додаючі їх в меню.
3) Додано можливість "Дізнатись унікальний ідентифікатор". Дозволяє ідентифікувати документ в 1С, та другій системі. Для пошуку розбіжностей.
2) Вкладка "Первинні документи (вихідні)"
1) Згруповано додаткові функції-кнопки, в єдине меню "Більше". Це дозволяє приховати рідко використані можливості та розширювати можливості надалі, додаючі їх в меню.
2) Додано можливість "Дізнатись унікальний ідентифікатор". Дозволяє ідентифікувати документ в 1С, та другій системі. Для пошуку розбіжностей.
Доопрацьовано дизайн
Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Пароль типовий, згідно Правил форума
В новой версии OneSync_18_pro1c пошла ошибка при выгрузке НН если получатель неплательщик НДС
ВнешняяОбработка.OneSync.МодульОбъекта(9895). Значение не является значением объектного типа (кодпоедрпоу)