Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 6, свеженьких 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Комитет по вопросам налоговой и таможенной политики провел "круглый стол" по применению регистраторов расчетных операций (PPO)          
Арсений Яценюк Подменю пользователя
сообщение 01.04.15, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 10035
Спасибо сказали: 46 раз
Рейтинг: 0

Учасники заходу обговорили законопроекти про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України (щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій) за реєстр. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] та про внесення змін до Закону "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (щодо державних гарантій суб'єктам господарювання у застосуванні ними реєстраторів) за реєстр. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

Голова Комітету Роман Насіров, відкриваючи засідання, зазначив, що "круглий стіл" проводиться з метою перед розглядом законопроектів Комітетом заслухати всі зацікавлені сторони, представників міністерств, підприємницьких структур та громадських організацій з тим, щоб розглянути "всі "за" і "проти", причини того, що ми хочемо змінити з тим, щоб консолідувати всі напрацювання і пропозиції для вдосконалення чинного законодавства у цій сфері".

Автор законопроектів, народний депутат Оксана Продан, перед дискусією звернулася до учасників заходу з пропозицією висловити свої аргументи: які потрібні зміни, чому вони потрібні і чому це треба робити сьогодні. Вона також повідомила про те, що Державна фіскальна служба надала свої коментарі: щодо підтримки внесення змін до реєстр. №1088 стосовно семи днів замість трьох днів щодо зупинки роботи РРО, щодо обов'язковості застосування резервних касових апаратів або здійснення заміни сервісними центрами, введення відповідальності сервісних центрів тощо.
Народний депутат попросила учасників акцентувати на тих питаннях, які є дискусійними з тим, щоб зрозуміти аргументи один одного.

Під час "круглого столу" зазначалося, що нормами прийнятого Верховною Радою 28 грудня 2014 року Закону "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" передбачено застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку другої та третьої (фізичні особи-підприємці) груп. Реалізація цієї норми вимагатиме додаткових витрат на придбання, встановлення та щомісячне обслуговування касових апаратів, а у більшості суб'єктів малого підприємництва ще й виникне потреба у залучені бухгалтерів з метою правильного ведення податкового обліку, що також призведе до додаткових витрат.

Крім того, діючий сьогодні Закон "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" не є досконалим, а штрафи за порушення його норм є досить високими.

Зазначалося, що введення обов'язку застосування реєстраторів розрахункових операцій суб'єктами малого та середнього бізнесу призведе до збільшення витрат підприємців, що, в умовах погіршення економічного становища в державі та зниження купівельної спроможності громадян України, негативно вплине на підприємницьку активність. В свою чергу, витрати, понесені підприємцями, будуть закладені у вартість товарів та послуг, що призведе до чергового підвищення цін для населення.

Метою законопроекту (реєстр. №1718) є створення умов для демонополізації ринку реєстраторів розрахункових операцій, зниження фіскального тиску на суб'єктів підприємницької діяльності, створення умов для роботи бізнесу в правовому полі та унеможливлення корупційних дій з боку контролюючих органів.

Проектом пропонується внести зміни до Податкового кодексу України в частині звільнення платників єдиного податку другої та третьої (фізичні особи-підприємці) груп від обов'язкового застосування у своїй діяльності РРО.

Також пропонується відновити попередню редакцію пункту 1) статті 9 Закону "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", яка дозволяє не застосовувати РРО при наданні послуг підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій.

Під час обговорення учасники висловлювали розуміння тих проблем, з якими зіштовхнувся бізнес при запровадженні РРО.

Водночас, представник Міністерства фінансів зазначив, що Міністерство не вважає за можливе виключити норми щодо запровадження РРО для платників другої та третьої групи у законопроекті (реєстр. №1718). Він зазначив, що у Міністерстві готові дискутувати щодо терміну запровадження цих апаратів, але не можуть підтримати пропозицію щодо звільнення платників єдиного податку другої та третьої (фізичні особи-підприємці) груп від обов'язкового застосування у своїй діяльності РРО.

"Розуміємо складний стан і у платників і у держави, важко знайти кошти на їх придбання, але позиція Мінфіну полягає у тому РРО треба запроваджувати", - зазначив представник Міністерства фінансів.

Представник Державної фіскальної служби, говорячи про пропозиції до законопроекту (реєстр. №1088), повідомив, що ДФС частково погоджується з необхідністю вносити зміни щодо спрощення процедури сервісного обслуговування.

Під час обговорення також зазначалося, що сьогодні 220 тисяч платників податків користуються РРО. З прийняттям закону їх кількість зросте, зокрема, у другій групі 50 тисяч суб'єктів підпадатиме під дію цього закону, а в третій групі - 250 тисяч.

Учасники "круглого столу" також зазначали, що основним завданням законопроекту за реєстр. №1718 є зосередження дій платників податків в єдиних конкурентних умовах. Тому що сьогодні одні і ті самі суб'єкти виконують одну і ту саму функцію, але знаходяться в різних умовах.

"І якщо бізнес категорично проти запровадження касових апаратів, то потрібно визначити причини цього", - наголошувалося під час дискусії.

Однією з проблем цього, зокрема, називалася та, що бізнес не хоче, щоб його часто перевіряла податкова і тому найбільше запитань до податкової, яка буде дуже багато перевіряти, буде виписувати штрафи.

Представник Державної фіскальної служби повідомив, що ДФС готова розглядати питання щодо зменшення відповідальності та штрафних санкцій, якщо в цьому питання. Водночас, він нагадав, що законодавець відтермінував на півтора року обмеження щодо проведення перевірок платників єдиного податку, які в першому півріччі 2015 року почнуть застосовувати РРО.

Інші учасники "круглого столу" висловилися за необхідність внесення змін у чинне законодавство. У виступах були висловлені пропозиції, які Комітет розглядатиме під час обговорення законопроектів на своєму засіданні.

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]


Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 27.02.20, 21:50
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!