Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Комментарий Минфина к положениям проекта закона № 5067 в части регулирования деятельности адвокатов и бухгалтеров          
Арсений Яценюк Подменю пользователя
сообщение 10.10.14, 12:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 10035
Спасибо сказали: 46 раз
Рейтинг: 0

7 жовтня на пленарному засіданні Верховної Ради було прийнято за основу проект закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» ([необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).

Стосовно дотримання професійних прав адвокатів та бухгалтерів слід зазначити наступне.

Починаючи з 2010-го року адвокати та бухгалтери вже є спеціально визначеними суб’єктами, які задіяні у системі запобігання та протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму.

Ці суб’єкти наразі виконують вимоги законодавства у цій сфері та повідомляють про підозрілі фінансові операції Держфінмоніторинг і надають інформацію на його запити.

Проект закону № 5067 не змінює чинних норм та процедур роботи для адвокатів та бухгалтерів.

Проект закону № 5067 в частині регулювання діяльності адвокатів та бухгалтерів відповідає міжнародним стандартам у сфері боротьби з відмиванням грошей та фінансуванням тероризму, а саме: 22 та 23 Рекомендаціі FATF.

Відповідно до 22-ї (пункт «d») та 23-ї Рекомендації FATF адвокати та бухгалтери зобов’язані повідомляти про підозрілі операції, коли вони задіяні від імені або за дорученням клієнта у фінансовій операції [перелік операцій додається].

Це повністю відображено у частині 1 статті 8 проекту закону № 5067.

Інформація, яка надається адвокатами та бухгалтерами, використовується Держфінмоніторингом виключно з метою проведення аналізу інформації про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, інші фінансові операції або інформації, що може бути пов’язана з підозрою у легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванні тероризму чи фінансуванні розповсюдження зброї масового знищення, а не задля «натиску або відібрання бізнесу» (частина 1 статті 18 проекту закону № 5067).

Адвокати та бухгалтери можуть не повідомляти Держфінмоніторинг про свої підозри у разі, коли відповідна інформація стала їм відома за обставин, що є предметом їх професійної таємниці, а також у випадках, коли вони виконують свої обов’язки щодо захисту клієнта, представництва його інтересів у судових органах та у справах досудового врегулювання спорів (частина 5 статті 8 проекту закону № 5067).

По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 24.06.25, 7:51
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!