Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Камеральною перевіркою може бути охоплено період 1095 днів за останнім днем граничного строку реєстрації податкових накладних          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 25.06.19, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

В силу п. 200.10 ПКУ протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.

Водночас з огляду на приписи ст. 102 ПКУ контролюючий орган має право самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків не пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, — за днем її фактичного подання.

Зміст наведених законодавчих норм дає підстави для висновку, що предметом камеральної перевірки окрім питань правильності оформлення податкових декларацій, уточнюючих розрахунків можуть бути й інші питання, зокрема пов’язані із своєчасністю реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН, а тому з урахуванням положень ст. 102 ПКУ такою перевіркою може бути охоплено період 1095 днів за останнім днем граничного строку реєстрації податкових накладних.

Доводи ж касаційної скарги про те, що судами не враховано дію мораторію на перевірки, передбаченого п. 3 розділу ІІ Закону України від 28.12.2014 р. № 71-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», є необґрунтованими, оскільки запроваджені обмеження не стосуються камеральних перевірок.

На користь такого висновку свідчить, зокрема, мета, з якою був прийнятий цей Закон, а саме зменшення адміністративного навантаження на суб’єктів господарювання з річним оборотом менше 20 млн. грн. Тому з метою ефективного використання ресурсів фіскальних органів було тимчасово обмежено здійснення щодо таких платників податків окремих видів податкових перевірок, проведення яких потребувало значних зусиль як із боку контролюючих органів, так і платників податків. Водночас проведення камеральних перевірок через їх спрощену процедуру не вимагає від платників податків будь-яких витрат часу та ресурсів, не створює для платників будь-якого додаткового адміністративного навантаження та не заважає нормальному перебігу їх господарської діяльності.

/[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]/

Автор: Вікторія АЛЕКСЄЄВА, консультант з питань оподаткування.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 26.04.24, 18:18
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!