Звертаємо увагу, що 14-16 листопада виникали збої у роботі сервера прямого з'єднання ДФСУ, що призвело до відсутності квитанцій про реєстрацію звітів та накладних. Для того, щоб отримати відсутні квитанції необхідно виконати наступні дії:
1) Виконайте налаштування: увійдіть в розділ
Адміністрування -
Параметри системи -
Звітність та встановіть
лише відмітку
Електронну пошту (так, як зображено на малюнку).
Збережіть внесені зміни.
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
2) Виконайте повторну відправку документів. Для цього виділіть необхідні документи, на які очікуєте квитанції, натисніть правою кнопкою миші та оберіть опцію «
Відправити знову». А потім виконайте прийом вхідних повідомлень, натиснувши клавішу F9 або [img]https://lh6.googleusercontent.com/MAFwzRdZgSsoFw7CXMqrzcgoPBBWzW4DduoiHnqeqyfHF6jii6EGx4kmEx88S-k-_JclCI2s8-Dv5F8pyObVDRYzeudvQXVh9dsfJWi0mfVck5DG53c114dREplWnuOTAkdEBa6f[/img].
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
3) Для автоматичного прийому квитанцій рекомендуємо автоматизувати прийом вхідних повідомлень. Для цього увійдіть в модуль
Первинні документи - Автоматична обробка документів.
У вкладці
Загальні налаштування виконайте налаштування згідно малюнка та натисніть кнопку [img]https://lh6.googleusercontent.com/-9a-TgfKNY164e4-sVW34YJfueH6UhXKZtI9IfbRwnTJP_MaDWf7MF-ulCTvN5aimdv3aLfo3dk7c-JDE3K_rrFjsNOJSdGUJEp5H5aVSGFNajPVO26KrfF_PKzdrh33fJK5f-cB[/img] Запустити автоматичну обробку.
Важливо! НЕ копіюйте документи!
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
Даний модуль може працювати 24/7, тому рекомендуємо його залишати постійно ввімкненим.
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]