Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Податкове навантаження на Укрзалізницю буде знижено          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 07.07.20, 23:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

7 липня 2020 року відбулося засідання робочої групи щодо обговорення питання оподаткування земельних ділянок залізничного транспорту в рамках опрацювання [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо збалансованості наповнення місцевих бюджетів».

Під час засідання обговорили законодавчі пропозиції стосовно звільнення від оподаткування земельним податком земель залізничного транспорту - смуг відведення під залізничним полотном, станціями, виробничими і технологічними об’єктами.

Представляючи позицію Федерації, директор департаменту конкурентоспроможності бізнесу Олександр Яворський зазначив:

«Підтримання залізничної інфраструктури у функціональному стані та її модернізація – сьогодні це питання конкурентоспроможності не тільки транспортної галузі, це питання конкурентоспроможності всієї економіки. Укрзалізниця анонсувала маштабні проекти модернізації рухомого складу, які потребують величезних інвестицій.

В умовах скорочення обсягів перевезень у поточному році питання фінансової стійкості та наявності інвестиційних ресурсів у АТ «Укрзалізниця» ще більше загострилося. Компанія потребує підтримки з боку держави.

Звільнення від оподаткування земель залізниці – лише одне з можливих джерел фінансування підтримки і розвитку національного залізничного перевізника. Додатково слід розглядати й інші види підтримки Укрзалізниці з боку держави, в тому числі в рамках реалізації великих інфраструктурних проектів.

Адже її розвиток буде драйвером розвитку багатьох інших галузей економіки та створення нових робочих місць.

Саме тому Федерація підтримує прийняття законопроекту 3679 як компромісного рішення, що знизить податкове навантаження на залізницю на суму близько 3 млрд грн та водночас передбачає достатні і надійні компенсатори для бюджетів територіальних громад, де розміщена залізнична інфраструктура.

Довідково:

За оцінками експертів галузі залізничного транспорту, частка земельного податку в доходах місцевих бюджетів складає в середньому по Україні 1,34%. При цьому щорічно Укрзалізниця дотує пасажирські залізничні перевезення на суму 4-5 млрд грн, які переважно не компенсуються з місцевих бюджетів, як це передбачено законодавством. Компанія виконує соціальну функцію держави, зберігаючи вже багато років тарифи на пасажирські перевезення значно нижче собівартості.

Відповідні збитки покриваються за рахунок тарифів на вантажні перевезення. Фактично їх оплачує бізнес.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.04.24, 15:57
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!