Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Наслідки неотримання листів від податкової          
Деня Шмыгаль Подменю пользователя
сообщение 20.04.21, 7:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 8395
Спасибо сказали: 1 раз
Рейтинг: 0

З кожним із нас траплялась ситуація неотримання/несвоєчасного отримання листів.

Здавалось би, не отримав вчасно лист та й не біда. Однак, з юридичної точки зору, така ситуація може мати негативні наслідки.

В питаннях з податковою через неотриманий/невчасно отриманий лист можна пропустити строки на оскарження, що робить неможливим захист порушеного права.

Як показує практика, кожна друга проблема з податковою виникає саме через неотримання/невчасне отримання її листів.

Так серед найпопулярніших наслідків неотримання поштових відправлень податкової є:

  • внесення в перелік ризикових платників
  • блокування ПН/РК
  • пропуск строків на оскарження актів/ППР
  • накладення штрафів
  • проведення податкової перевірки
  • донарахування з податків та зборів
В податковому законодавстві, документи вважаються врученими, якщо вони надіслані за адресою отримувача рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Визначальним є факт відправлення, а чи отримано лист чи ні не має значення. Тому, необхідно дбати за отриманням листів на вашу адресу.

Для цього необхідно:

  1. Укласти договір з Укрпоштою, в якому вірно вказати повну адресу та зручний спосіб доставки (часто відсутній номер офісу, а/с тощо, що унеможливлює вручення пошти).
  2. Налагодити оперативне отримання відправлень. Оскільки, датою отримання листа є дата поштового відділення в повідомленнях про вручення та штампі.
  3. Призначити відповідальну особу за отримання листів та оформлення довіреності, регулярна перевірка наявності відправлень, оренда «юр. адреси» з «поштовим супроводом», смс інформування тощо.
  4. Пам’ятати про необхідність щорічного переукладення договору з Укрпоштою.
Як бачимо, це не так складно.

Ці прості кроки мінімізують настання негативних наслідків.

До відома:

Терміни зберігання листів на відділенні Укрпошти:

  • простий лист (просте поштове відправлення) – 30 календарних днів
  • рекомендований (реєстроване поштове відправлення) – 30 календарних днів
  • рекомендований «Експрес» – 14 календарних днів
  • рекомендований з позначкою «судова повістка» – 5 календарних днів
  • цінний лист (з оголошеною цінністю та описом) – 30 календарних днів
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 25.04.24, 9:25
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!