Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 1
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> 1210: краще, ніж зовсім погано          
Лёша Гончарук Подменю пользователя
сообщение 17.01.20, 0:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 3216
Спасибо сказали: 3 раз
Рейтинг: 0

16 січня 2020 року, Верховна Рада України прийняла проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], та проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], перша редакція якого передбачала скасування персональної відповідальності податківців та вводила нові корупційні можливості для фіскалів.

Нагадаємо, персональну відповідальність посадової або службової особи контролюючого органу за шкоду, завдану платнику податків неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю такої посадової або службової особи було запроваджено у 2017 році за ініціативи Оксани Продан.

З редакції проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» № 1210, підготовленого Комітетом Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики до другого читання, крім скасування персональної відповідальності податківців, також виключені ще деякі норми, які мали б негативні наслідки для бізнесу.

Так, завдяки поправкам народних депутатів України вдалося вилучити з проекту № 1210 норми, які:

- давали податківцям право на свій розсуд трактувати норми закону виходячи «з реальних (фактичних) обставин та/або поведінки платника податків»;

- дискримінували іноземних інвесторів через застосування курсових різниць;

- передбачали оподаткування експортних операцій 20% ПДВ суми перевищення собівартості над ціною продажу;

- підвищували рентну плату на видобуток газу.

Також Верховна Рада України підтримала правку народних депутатів України Васильченко Г.І., Лозинського Р.М., Лисенко Ю.Л. та Рущишина Я.І. щодо збільшення лімітів для ФОПів: для 1-ї групи - з 300 тис. до 1 млн.грн.; для 2-ї групи - з 1,5 млн. до 5 млн. грн.; для 3-ї групи - з 5 млн. до 7 млн. грн.

Водночас значна частина норм, які матимуть негативні наслідки як для малого, так і для великого бізнесу, а також для залучення інвестицій в економіку України, серед яких збільшення фінансового результату для оподаткування на суму витрат, понесених платником податків на користь нерезидента, якщо такі операції не мають ділової мети, подвійне оподаткування через оподаткування прибутку контрольованих іноземних компаній, підвищення ренти на видобуток руди, в проекті № 1210 залишилася.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 16.04.24, 12:28
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!