Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Опубліковано 21 травня 2021 р. в "Офіційному віснику України". Отже, оновлені правила функціонування Електронного кабінету починають діяти вже сьогодні.
Наказом доповнено Порядок функціонування Електронного кабінету пунктами щодо листування контролюючих органів через Електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет; а також подання один раз протягом року заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.
Документом визначено, що для листування з ДПС в електронній формі платнику податків необхідно подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку. На момент підготовки цього матеріалу відповідна форма заяви в Електронному кабінеті відсутня.
Крім того, передбачено, що платник податків один раз протягом року може надіслати через Електронний кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку.
Крім того, Наказом передбачено, що ДПС повинна розміщувати на своєму сайті повідомлення про виявлені технічні та/або методологічні помилки чи технічний збій в роботі Електронного кабінету із зазначенням дати та часу їх початку та повідомлення про їх усунення із зазначенням дати та часу їх завершення.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки