Для роботи у приватній частині Електронного кабінету платнику необхідно отримати у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг електронний цифровий підпис (кваліфікований електронний підпис).
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС платника буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС можна переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Довідка видається платнику податків органом ДПС на своєму бланку видає протягом 10-ти робочих днів з моменту подання письмового звернення.
Звертаємо увагу, що отримати довідку-підтвердження статусу податкового резидента України платник зможе лише особисто, отримання її в електронному вигляді законодавством не передбачено.
Нагадаємо, зазначена довідка видається для підтвердження, що особа є платником податків в Україні і є резидентом України у розумінні договору про уникнення подвійного оподаткування між Україною та відповідною країною. Довідка діє в межах календарного року та потребує щорічного її оновлення.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки