Законом, зокрема, визначено, що внесення відомостей про трудову діяльність до Державного реєстру через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді сканованих або оцифрованих копій, передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо), здійснюється працівником і роботодавцем із обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Яким вимогам повинні відповідати скан-копії документів розповіли у ПФУ:
- скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж;
- скан-копія повинна бути кольорова;
- сканувати необхідно усі заповнені сторінки трудової книжки в хронологічному порядку (незаповнені сторінки трудової книжки (вкладиша) сканувати не потрібно);
- скан-копія має бути чітка та читабельна;
- відскановані документи необхідно зберігати у форматих jpg або pdf;
- розмір кожного файла не має перевищувати 1 мб;
- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки