На 29 грудня вже 355 тисяч людей отримали одноразову матеріальну виплату — а це 2,8 млрд грн. Загалом для виплат передбачені видатки у розмірі 8,3 млрд грн. Уже подано 429 704 заяви на отримання одноразової матеріальної допомоги ФОП та найманим працівникам. Про це повідомили під час спільного необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки представники Мінцифри, ПФУ, Мінекономіки та Мінсоцполітики.

“Ми працюємо над створенням цифрової держави. Створюємо зручні онлайн-сервіси, які спрощують життя українців. Послуга з оформлення матеріальної допомоги у розмірі 8 тисяч грн, що надається у Дії – максимально автоматизована. Ми зменшили кількість полів у заявці — ви лише заповнюєте номер свого IBAN рахунку, щоб отримати державну допомогу. Ефективність процесу завдяки Дії — понад 355 тисяч не стояли в чергах”, — прокоментував керівник проекту Дія Мстислав Банік.

Мстислав Банік зауважив, що це — унікальна послуга за терміном впровадження — її розробили та запустили лише за три тижні. Мінцифра відповідає лише за технічну частину. Важливо, що скористатись послугою можна ще 2 дні — до 31 грудня включно.

Одноразову матеріальну допомогу можуть отримати ФОП та наймані працівники на порталі та у застосунку Дія. необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки, що підпадають під карантинні обмеження, ухвалений Урядом. Перевірити власний КВЕД можна у необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.

Заступник Міністра соціальної політики України Віталій Музиченко повідомив, що головним розпорядником бюджетних коштів для виплат є Мінсоцполітики. Важливо, що ті громадяни, які звернулися до 28 грудня, отримають виплату до кінця 2020 року. А ті, які подадуть заявки від сьогодні і до 31 грудня, отримають виплати у наступному році.

“Ця соціальна допомога не передбачає повернення, додаткових податків чи перевірок коштів. Це є допомога від держави, а не позика. Тому кожен, хто оформив заявку і відповідає вимогам — обов’язково отримає матеріальну допомогу”, — заявив Віталій Музиченко.

Під час брифінгу Ірина Новікова, заступникя Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, повідомила, що Уряд і надалі буде впроваджувати нові заходи для підтримки бізнесу та найманих працівників.

А Олександр Малецький, заступник Голови правління Пенсійного фонду України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, розповів про проблеми, з якими можуть стикатись наймані працівники при заповненні заявки.

Наприклад, роботодавець не подав звіт щодо нарахування ЄСВ за працівника за третій квартал, або ж не подав його своєчасно. Чи неправильно вказаний IBAN рахунку. Важливо зазначити номер особистого гривневого рахунку, який оформлено за вашим ПІБ. Якщо людина вже подала заяву з некоректним рахунком, то потрібно зачекати, доки заявку буде оброблено та подати її ще раз.

Детально про умови отримання послуги необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.

Довідково

Проект виплати матеріальної допомоги реалізується завдяки співпраці з Пенсійним фондом України, Міністерством соціальної політики України та Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. А також послуга реалізується завдяки Фонду міжнародної технічної допомоги EGAP та експертній підтримці проекту USAID/UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки