По 21 грудня включно ви можете подати заяву на отримання матеріальної допомоги. Допомога складає 8000 гривень та буде зарахована на особистий гривневий рахунок до 31 грудня 2020 року.
Як отримати послугу на порталі?
- Вам знадобиться кваліфікований необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки для авторизації у порталі.
- Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина нанеобходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі “Послуги” оберіть Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам.
- Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
- Підтвердіть своє поточне місце роботи.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
- Перевірте та надішліть заповнену заяву.
- Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.
[b]Як отримати послугу у застосунку? [/b]
- Авторизуйтесь у застосунку за допомогою через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
- У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”.
- Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.
- Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.
[b]Хто може отримати послугу?[/b]
1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
- основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- займається діяльністю понад 3 місяці;
- сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
- якщо, ви не є одночасно найманим працівником.
[b]Як отримати КЕП? [/b]
Кваліфікований електронний підпис — інструмент, за допомогою якого ви можете підписувати електронні документи і обмінюватись ними.
Щоб увійти до кабінету на порталі Дія та отримати послугу, вам потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Є декілька способів отримати КЕП:
- У одного знеобходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.
- В особистому кабінеті «Приват24» або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна.
- У МВС та ДПС — безкоштовно.
- Натисніть на «увійти до кабінету»
- Оберіть «увійти за допомогою особистого ключа»
- Завантажте ключ файлом або з електронного носія
- Оберіть свій центр сертифікації ключів та завантажте файл з носія
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки