Наразі послуга у бета-тесті, вже в понеділок усі зможуть нею скористатися.
Ви можете оформити заяву до 21 грудня включно, усі виплати здійснюються до 31 грудня. Проєкт виплати матеріальної допомоги реалізується Мінцифри у партнерстві з необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки, необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкита необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки Ми створили для вас детальну інструкцію про отримання послуги на порталі Дія та у мобільному застосунку, а також розповіли, хто може отримати послугу.
Як отримати послугу на порталі?
- Вам знадобиться кваліфікований необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки для авторизації у порталі.
- Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина нанеобходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі “Послуги” оберіть Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам.
- Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
- Підтвердіть своє поточне місце роботи.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
- Перевірте та надішліть заповнену заяву.
- Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.
[b]Як отримати послугу у застосунку? [/b]
- Авторизуйтесь у застосунку за допомогою через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
- У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”.
- Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
- Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.
- Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.
[b]Хто може отримати послугу?[/b]
1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
- основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- займається діяльністю понад 3 місяці;
- сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
- якщо, ви не є одночасно найманим працівником.
[b]Як отримати КЕП? [/b]
Кваліфікований електронний підпис — інструмент, за допомогою якого ви можете підписувати електронні документи і обмінюватись ними.
Щоб увійти до кабінету на порталі Дія та отримати послугу, вам потрібен кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Є декілька способів отримати КЕП:
- У одного знеобходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.
- В особистому кабінеті «Приват24» або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна.
- У МВС та ДПС — безкоштовно.
- Натисніть на «увійти до кабінету»
- Оберіть «увійти за допомогою особистого ключа»
- Завантажте ключ файлом або з електронного носія
- Оберіть свій центр сертифікації ключів та завантажте файл з носія
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки