Сайт Бухгалтер 911 пропонує ознайомитися із порадами професіоналів щодо пошуку роботи. Із чого починається пошук роботи? На що треба звернути увагу в першу чергу? Як правильно скласти резюме? Про це все і більше розповість у новому відео Олена Павленко. Дивіться відео, отримуйте корисні поради та рекомендації.

  • З чого почати пошук роботи
  • 3 поради як скласти резюме
  • 3 кроки назустріч новій роботі
  • 5 порад щодо співбесіди
Розділи для складання резюме:

1) ПІБ;

2) контактні дані;

3) фото в напівофіційному стилі;

4) «Досвід роботи» в форматі період роботи, назва компанії, задачі і досягнення;

5) якщо є можливість надати рекомендації з попередніх місць роботи в письмовій або усній формі, також напишіть про це;

6) «Освіта», якщо у вас профільна освіта, напишіть про неї перед досвідом роботи, це додасть декілька балів вашому професійному образу. Якщо не профільна – написати про неї можна після досвіду роботи;

7) «Додаткова освіта», якщо ви періодично відвідуєте професійні курси або семінари, щоб бути «в темі», додайте їх в розділ «Додаткова освіта»;

8) далі вкажіть, в якому ПО ви працювали і якими іноземними мовами володієте;

9) покажіть, що у вас є цікаві захоплення, для них є розділ «Хобі».

Посилання на новину необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Журнал "Бухгалтер 911" завжди поруч попри карантин!

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки