Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Порядок оформлення документів
Украинский 1С форум: всё про 1С 8.3, 1С 8.2, 1С 8.1, 1С 8.0, 1С 7.7 > Пользователю 1С 8.3, 8.2, 8.1, 8.0 > 1С Управление Торговым Предприятием 8
Юля
Доброго дня!
Підкажіть будь-ласка, чи буде вірним порядок документів?
1) Заказ покупателля - на 120 гр.
2)Оплата - на 60гр
3)Налогова накладна - 10гр
4)Реалізація товарів і послуг -120 гр
5)Оплата - 60гр
6) Налогова накладна- 10гр
При такій структурі, коли я роблю звіт по Ожидаемой и потвержденній НДС продаж в мене є непідтверджений НДС напроти реалізації товарів і послуг. ДЯКУЮ!
Vofka
Нельзя на 1 расходную накладную выписать 2 налоговые накладные.
Юля
А як тоді робити,коли клієнт оплачує 2 раза?
5_kopeek
Цитата(Vofka @ 30.01.12, 11:12) необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Нельзя на 1 расходную накладную выписать 2 налоговые накладные.

Действительно?! А как же с предоплатами быть?

Имеется ввиду, частичными предоплатами.
logist
По-моему можно делать хоть сто налоговых.
Vofka
Хз, я чё-то думал, что нельзя 2 НН сделать по 1 реализации.

Цитата
А как же с предоплатами быть?
Имеется ввиду, частичными предоплатами.

Возможно, использовать частичные отгрузки. Возможно, итоговую налоговую накладную.

А теперь давайте посмотрим, что необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки сказано:
Цитата
17. У разі здійснення продажу товарів (робіт, послуг),
поставка яких має безперервний або ритмічний характер при
постійних зв'язках із покупцем, покупцю може бути виписана зведена
податкова накладна виходячи із визначеної у договорі
періодичності оплати поставленої продукції (1 раз на п'ять днів;
1 раз на десять днів тощо), але не рідше одного разу на місяць і
не пізніше останнього дня місяця. При цьому до зведеної податкової
накладної обов'язково додається реєстр товаротранспортних
накладних чи інших відповідних супроводжувальних документів,
згідно з якими здійснено поставку товарів (робіт, послуг)".


Ну это всё ИМХО (я не бухгалтер, так чтоб очень smile.gif )
nmf
Цитата(Юля @ 30.01.12, 10:59) необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Доброго дня!
Підкажіть будь-ласка, чи буде вірним порядок документів?
1) Заказ покупателля - на 120 гр.
2)Оплата - на 60гр
3)Налогова накладна - 10гр
4)Реалізація товарів і послуг -120 гр
5)Оплата - 60гр
6) Налогова накладна- 10гр
При такій структурі, коли я роблю звіт по Ожидаемой и потвержденній НДС продаж в мене є непідтверджений НДС напроти реалізації товарів і послуг. ДЯКУЮ!

податкова накладна робиться згідно першого випадку або оплата або реалізація

1. заказ 120,00
2. реалізація 120,00
3. податкова 120,00
4. оплата 60,00
5. оплата 60,00
Юля
*
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.