Внаслідок запровадження карантинних заходів та зниження соціальної активності українці все частіше вирішують питання дистанційно.

Підтвердженням є робота Контакт-центру Пенсійного фонду України, що працює щодня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00.

Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень поточного року загальна чисельність додзвонювачів до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.

Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.

Найпоширенішими є питання про:

  • порядок нарахування та виплати пенсій;
  • порядок проведення перерахунку пенсій;
  • індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;
  • щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;
  • використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;
  • отримання довідок;
  • електронну трудову книжку.
Працівники Контакт-центру Фонду надають компетентні відповіді та консультації додзвонювачам, зокрема, щодо можливості вирішення більшості питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послу необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Довіряйте лише офіційній інформації з перевірених джерел!

Бережіть себе – збережете Україну!

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки