Підтвердженням є робота Контакт-центру Пенсійного фонду України, що працює щодня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00.
Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень поточного року загальна чисельність додзвонювачів до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.
Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.
Найпоширенішими є питання про:
- порядок нарахування та виплати пенсій;
- порядок проведення перерахунку пенсій;
- індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;
- щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;
- використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;
- отримання довідок;
- електронну трудову книжку.
Довіряйте лише офіційній інформації з перевірених джерел!
Бережіть себе – збережете Україну!
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки