Хмельницький Олексій, голова Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, на своєї сторінці у facebook повідомив, що на виконання рекомендацій, наданих в рамках справи Київське обласне територіальне відділення АМКУ, це зробили такі мережі: NOVUS , Ашан , METRO Cash & Carry Ukraine , Сільпо , BILLA , АТБ-Маркет , VARUS , ЕКО маркет, Велика Кишеня , Велмарт . Ми вже отримали від них відповідні листи.

Завтра, цю інформацію зможуть перевірити ВСІ бажаючі у магазинах зазначених мереж (інформацію з переліком товарів на які знижено націнку можна буде побачити на сайті компаній).

Більше того, такі мережі як NOVUS, BILLA , VARUS , ЕКО маркет , Велика Кишеня , Велмарт на період карантину взагалі прибрали торгівельну націнку на окрему групу товарів і тепер вона дорівнює - 0%.

Йдеться про окремі позиції по таким товарам як – борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (в т.ч гречка), цибуля, цукор, олія, макаронні вироби, молоко та яйця.

Щодо лимонів: Компанії також повідомили про суттєве зниження своєї націнки.

Нагадаю, що з метою стабілізації та зниження цін на ринку продовольчих товарів, 8 квітня зазначеним торгівельним мережам надано обов’язкові для розгляду рекомендації вжити заходів щодо:

1. Перегляду умов залучення постачальників продукції для збільшення кола потенційних постачальників з метою запобігання штучного дефіциту товару.

2. Перегляду умов контрактів з постачання товарів, укладених Мережами продуктових магазинів в частині зменшення періоду відтермінування оплати постачальникам за поставлені товари, з постачальниками продукції за діючими договорами, та встановлення аналогічних умов з потенційними постачальниками продуктів харчування, на період дії карантину або обмежувальних заходів, встановлених Кабміном.

3. Перегляду рівня торговельної надбавки (націнки) на продукти харчування, що входять до споживчого кошика, на період дії карантину або обмежувальних заходів, встановлених Кабміном.

Про результати розгляду пунктів 1 та 2 рекомендацій чекаємо на відповідь через 10 днів.

Що стосується розслідування справи за ознаками антиконкурентних узгоджених дій щодо одночасного підняття цін на продукти першої необхідності в Києві та області, то воно триває, проводиться аналіз отриманої інформації і вже є певні напрацювання.

Наразі іде опитування під протокол постачальників і виробників (їх в рамках відкритої справи більше 40). Перші результати, усвідомлюючи необхідність швидкої реакції, сподіваємось отримати до кінця травня.



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки