- інформувати клієнтів, які є одержувачами пенсій, грошової допомоги через поточні рахунки в банку, про те, що вони повинні дотримуватись установлених правил карантину та не виходити з дому без нагальної потреби;
- інформувати своїх клієнтів, зокрема, шляхом надсилання смс-повідомлень, про роботу систем дистанційного обслуговування та можливості дистанційної плати за товари і послуги, в тому числі житлово-комунальні, не виходячи з дому;
- надавати одержувачам пенсій, грошової допомоги інформаційну підтримку у проведенні дистанційної оплати житлово-комунальних послуг;
- сприяти поширенню практики безготівкових/електронних розрахунків серед одержувачів пенсій та грошової допомоги.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки