Державна податкова служба України необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылкипроєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – проєкт постанови).

Механізм зупинення реєстрації ПН/РК, як і раніше, передбачає здійснення автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків.

ПН/РК (крім РК, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику та РК, складених на неплатника податку), що подаються на реєстрацію в Реєстрі перевіряються на відповідність ознакам безумовної реєстрації :

1)податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем – платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума ПДВ з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник – посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно виконуються такі умови:

загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень (раніше це було 400 тис.гривень);

одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P < Pм х 1,4, де:

D – розрахункова величина, яка дорівнює S/T;
S – загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами;
T – загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування;
P – сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної розрахунку коригування;
Pм – найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.


Також проєктом постанови передбачено перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (на даний момент ці критерії визначено лише необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки).

Критерії ризиковості платника податку (завантажити)

Перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (завантажити)

Критерії ризиковості здійснення операцій (завантажити)

Крім того, розроблено механізм прийняття рішення комісією регіонального рівня рішення про відповідність або невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. В свою чергу платник податку матиме можливість подати в електронному вигляді інформацію (пояснення) та копії документів щодо підтвердження його невідповідності критеріям ризиковості платника податку.

Проєктом постанови забезпечується можливість для платників податків адміністративного оскарження всіх рішень про відмову у реєстрації ПН/РК, реєстрація яких зупинена, що сприятиме прискоренню урегулюванню досудових спорів.

Розробником проєкту постанови є Державна податкова служба України.

Зауваження та пропозиції стосовно проєкту постанови надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення за наступними адресами:

Державна податкова служба України: 04655, МПС, м. Київ - 53, Львівська площа, 8., e-mail: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.

Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, e-mail: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Пропозиції та зауваження також можна надсилати на адресу Державної регуляторної служби України: 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11, e-mail: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.


ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ
  • необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
  • необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
  • необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
  • необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки


По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки