Зокрема йдеться про:
- оновлення порядку подання документів до Національного банку, що передбачає можливість їх подання у вигляді:
- електронних документів з кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи;
- електронних копій оригіналів документів на паперових носіях;
- документів на паперових носіях;
- спрощення вимог до правил платіжних систем, платіжними організаціями яких є резиденти, які подаються до Національного банку з метою реєстрації цих платіжних систем;
- актуалізацію вимог до учасників платіжних систем, платіжними організаціями яких є резиденти/нерезиденти в частині забезпечення ними інформаційної безпеки;
- деталізацію вимог регулятора щодо реєстрації непрямого учасника платіжної системи, платіжною організацією якої є резидент;
- можливість отримання дубліката свідоцтва про узгодження правил/змін до правил платіжної системи-резидента та реєстраційного свідоцтва, що засвідчує реєстрацію договору/змін до договору про участь у міжнародній платіжній системі-нерезиденті, у разі їх втрати або пошкодження;
- удосконалення порядку узгодження умов та порядку діяльності оператора послуг платіжної інфраструктури.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки Проекту.
Зауваження та пропозиції до Проекту приймаються до 29.07.2019 року на поштову та електронну адресу Національного банку України.
Поштова адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, Національний банк України, Департамент платіжних систем та інноваційного розвитку.
Електронна адреса: 22SPRA@U0H0, необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки