Це дасть можливість Держпраці та її територіальним органам запровадити ризик-орієнтований підхід до проведення заходів державного нагляду (контролю), а також забезпечити захист державних інтересів у частині належного рівня організації та здійснення державного нагляду (контролю). А також зменшити кількість і частоту проведення планових заходів державного нагляду (контролю) та створити умови для подальшого розвитку бізнесу.
[b]Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику та визначається періодичність проведення перевірок Держпраці:[/b]
1. У сферах зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю:
- порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства про зайнятість населення;
- застосування праці іноземців або осіб без громадянства та осіб, стосовно яких прийнято рішення про оформлення документів для вирішення питання щодо надання статусу біженця, протягом останніх двох років, що передують плановому періоду;
- порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;
- одержання суб’єктом господарювання державної допомоги у вигляді пільг з оподаткування, поворотної та безповоротної фінансової допомоги, цільової позики, дотації за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.
- наявність у суб’єкта господарювання об’єктів підвищеної небезпеки, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що не виведені з експлуатації в установленому порядку, протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;
- здійснення суб’єктом господарювання експлуатації об’єктів підвищеної небезпеки, застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;
- виконання суб’єктом господарювання робіт підвищеної небезпеки протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;
- використання у діяльності суб’єкта господарювання шкідливих речовин III або IV класу небезпеки протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;
- порушення вимог законодавства у сфері діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки, вимог законодавства з питань гігієни праці, застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, виявлені за результатами заходів державного нагляду (контролю), проведених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;
- порушення вимог законодавства у сфері охорони праці, промислової безпеки, поводження з вибуховими матеріалами, виявлені за результатами заходів державного нагляду (контролю), проведених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;
- порушення вимог законодавства з охорони праці щодо розслідування нещасного випадку, виявлені за результатами заходів державного нагляду (контролю), проведених протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду;
- настання нещасних випадків, наявність випадків гострого або хронічного професійного захворювання у працюючої особи суб’єкта господарювання протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду.
- порушення вимог законодавства, правил і норм щодо проведення робіт, пов’язаних з геологічним вивченням надр, їх використанням та охороною, а також використанням і переробкою мінеральної сировини, що виявлені протягом останніх п’яти років, що передують плановому періоду.
- від 41 до 100 балів — до високого ступеня ризику;
- від 21 до 40 балів — до середнього ступеня ризику;
- від 0 до 20 балів — до незначного ступеня ризику.
- високого ступеня ризику — не частіше одного разу на два роки;
- середнього ступеня ризику — не частіше одного разу на три роки;
- незначного ступеня ризику — не частіше одного разу на п’ять років.
Періодичність проведення наступного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо відповідного суб’єкта господарювання відраховується від дати закінчення планового періоду, в якому здійснювався захід державного нагляду (контролю).
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки