ЛИСТ
від 28.07.2017 р. № 19973/7/99-99-19-04-01-17
|
Про застосування декларації інвойс
У зв'язку із запитами митниць ДФС та суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності щодо порядку застосування декларації інвойс, в якій вартість партії товарів зазначена у валюті, відмінній від євро або національних валют країн-членів Європейського Союзу, в рамках Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, від 27 червня 2014 року (далі - Угода) повідомляємо.Статтею 22 Протоколу 1 "Щодо визначення концепції "походження товарів" і методів адміністративного співробітництва" до Угоди (далі - Протокол 1) встановлено вимоги до складення експортером декларації інвойс, зазначеної в статті 16(1)(

(a) затвердженим експортером у розумінні статті 23 цього Протоколу,
або
(

Складання декларації інвойс здійснюється експортером шляхом штампування, машинописного чи поліграфічного друкування на інвойсі, повідомленні про доставку чи іншому комерційному документі декларації, текст якої наведено у додатку IV до цього Протоколу, з використанням однієї з мовних версій, викладених у цьому додатку, і згідно з чинним законодавством країни експорту.
Статтею 27 "Звільнення від підтвердження походження" Протоколу 1 встановлено, що товари, які надсилаються малими пакунками від одних приватних осіб до інших або становлять частину особистого багажу подорожуючих, мають бути визнані такими, що походять з певної країни, не потребуючи подання підтвердження походження за умови, що ці товари не імпортовані з метою торгівлі й були задекларовані як такі, що відповідають вимогам цього Протоколу, і щодо правдивості цієї декларації немає жодних сумнівів. У випадку надсилання товарів поштою така декларація може бути зроблена на митній декларації CN 22/CN 23 або на аркуші паперу, доданого до цього документа.
Нерегулярне ввезення товарів, призначених лише для особистого використання одержувачів або подорожуючих чи їхніх сімей, не визнається імпортом з метою торгівлі, якщо з природи й кількості товарів очевидно, що їхнє комерційне використання не планується.
Сукупна вартість цих товарів не повинна перевищувати 500 євро у випадку малих пакунків і 1200 євро у випадку товарів, що входять до складу особистого багажу подорожуючих.
Статтею 31 "Суми в євро" Протоколу 1 встановлено механізм застосування положень статті 22(1)(

1. Для застосування положень статті 22(1)(

2. Положення статті 22(1)(

3. Використовувані суми в будь-якій національній валюті мають бути еквівалентні до відповідних сум у євро станом на перший робочий день жовтня. Ці значення повинні бути передані Європейській комісії до 15 жовтня і стають чинними з 1 січня наступного року. Європейська комісія повинна повідомити всі зацікавлені країни про відповідні суми.
4. Країна може округлити суми, отримані шляхом перерахунку суми в євро в її національну валюту, до більшого чи меншого цілого числа. Різниця між цим округленим значенням і результатом перерахунку не повинна перевищувати 5 відсотків. Країна може не змінювати еквівалент суми в євро, перерахований у її національну валюту, якщо у встановлений час щорічного узгодження, передбаченого в пункті 3, перерахування цієї суми без округлення призводить до збільшення еквіваленту в національній валюті менше ніж на 15 відсотків. Еквівалент у національній валюті можна не змінювати, якщо перерахування призводить до зменшення його значення.
5. На запит Європейського Союзу або України Підкомітет з Митного Співробітництва має переглядати суми в євро. Під час такого перегляду Підкомітет з Митного Співробітництва має вирішити, чи доцільно зберігати незмінним вплив розглядуваних обмежень. З огляду на це він може ухвалити рішення змінити суми в євро.
ДФС листом від 17.01.2017 N 1015/7/99-99-19-03-02-17 на адресу митниць надіслано інформацію, отриману від Європейського Союзу, про суми в національній валюті країн ЄС, еквівалентні сумам в євро, які застосовуються у 2017 році.
Листом від 28.12.2015 N 4221-06/43739-03 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України поінформувало ДФС, що для розрахунку лімітів вартості, виражених в національній валюті України, необхідно керуватися інформацією, розміщеною на офіційному інтернет-представництві Національного банку України (http://www.bank.gov.ua) у розділі "Офіційний курс гривні до іноземних валют" на будь-яку дату, починаючи з 01.01.96.
У випадку подання декларації інвойс, в якій сукупна вартість партії товарів зазначена у валюті, відмінній від євро або національних валют країн - членів Європейського Союзу, для розрахунку сум, виражених у євро, використовується офіційний курс національної валюти України до іноземної валюти, встановлений Національним банком, що діє на день подання органу доходів і зборів митної декларації для митного оформлення із застосуванням до товарів походженням з країн ЄС тарифної преференції зі сплати ввізного мита, встановленої Угодою.
При цьому з урахуванням пункту 3 статті 31 Протоколу 1 до уваги береться офіційний курс національної валюти України до євро станом на перший робочий день жовтня 2016 року.
Інформація про суми в національній валюті України, еквівалентні сумам в євро, які застосовуються у 2017 році, у табличному вигляді додається.
Додаток: на 1 арк. у 1 прим.
В. о. Голови | М. В. Продан |
|
Ліміти вартості, виражені в національній валюті України, які застосовуються у 2017 році
Країна | Національна валюта | Декларація інвойс (6000 євро) | Особистий багаж подорожуючих (1200 євро) | Малі пакунки (500 євро) |
Україна | Гривня | 173688,996 грн. | 34737,79 грн. | 14474,083 грн |
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки