Оскільки в Звіті передбачено підпис роботодавця, то при відправці в центр зайнятості по електронній пошті скановану форму Звіту за роботодавцем залишається обов'язок підтвердження раніше поданої таким чином звітності паперовим носієм, засвідченим підписом (керівника або уповноваженої ним особи, фізичної особи - підприємця). У паперовій формі Звіту фахівець центру зайнятості проставляє відмітку про прийняття: вказує дату прийняття, а також свою посаду, прізвище, ім'я, по-батькові та проставляє особистий підпис.
Мінсоцполітики також додало: зараз ще не реалізована можливість надання Звіту в електронній формі, в т.ч. через «Електронний кабінет роботодавця» з накладанням електронного цифрового підпису.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки