При створенні нового документу в 1С 7.7 наприклад «Приходная накладная» в конфігурації метаданих «Документы», після заповнення (створення) полів «Реквезиты шапки» й «Реквезиты табличной части» натиснувши кнопку «Форма» з’являється діалогове вікно «Размещение реквезитов Документа» завдяки якому після натиснення кнопки «Вставить» створюється шаблон екранної форми, яка в режимі «1С: Предприятия», дає змогу оператору (працівнику 1С) вводити в систему потрібні данні чи проводити необхідні операції. Питання (а вмене це проблемка) слідуючого характеру: яким чином в «Многострочную часть» вже існуючої «Форми.Документа» можна добавити додткову інформаційну колонку??? Що тільки я не пробував але повторно для цієї «Формы» діалогове вікно «Размещение реквезитов Документа» не з’являється. Виходить, що на 1С 7.7 для того аби добавити додаткову інформаційну колонку в багатострокової частині на «Форме» потрібно повністю створювати нову «Форму» майже ідентичну до тієї що вже є тільки з урахуванням нової інформаційної колонки???? Чи все ж таки є якийсь спосіб завдяки якому таке незначне доопрацювання є набагато простішим ніж заново набирати майже ідентичну «Форму.Документу».
Вибачте якщо багато лишнього написав але я початківець і сам для себе намагаюсь розкласти все по полицям, вивчення почав з 1С 7.7, бо на неї в мене є ряд завдань. Завчасно дякую за відповідь всім не байдужим спеціалістам.