Внесені законодавцем зміни пов’язані зі зміною територіальності та вимог до документів, необхідних для проведення реєстраційних дій, сплатою адміністративного збору та здійсненням контрольних функцій Міністерством юстиції України.
Необхідність нотаріального засвідчення підписів на статутних документах - це вимушена міра законодавця пов’язаною з захистом бізнесу від рейдерських захоплень, які в 2016 році (до ведення засвідчення підписів) були актуальними та 90% з яких були успішними.
До того, Наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 затверджено нові форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
1. НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВНЕСЕННЯ ЗМІН В ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР:
- Протокол загальних зборів засновників (справжність підписів повинна бути нотаріальна засвідчена).
- Статут викладений в новій редакції (справжність підписів повинна бути нотаріальна засвідчена).
- Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за Формою № 3.
- Квитанція про сплату адміністративного збору.
- Довіреність, при подачі документів уповноваженим представником.
- Адміністративний збір – 480 грн. + комісія банку (орієнтовно до 20 грн.).
- Нотаріальна засвідчення підписів – орієнтовно 350 грн. (250 грн. статут + 100 протокол).
- Сплата додаткових платежі, у випадку проведення реєстраційної дії не державним реєстратором.
- Перевірити найменування юридичної особи на відповідність вимог діючого законодавства (Наказ Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5).
- Не пізніше трьох днів з дати прийняття рішення подати державному реєстратору пакет документів, визначений п. 1, враховуючи принцип територіальності.
- Розгляд документів реєстратором протягом 24 годин після надходження документів.
- Отримати виписку з державного реєстру у паперовій формі з підписом та печаткою державного реєстратора.
- Зміна печатки (при наявності).
- Відкриття нового банківського рахунку.
- Отримання нового електронного цифрового підпису.
- Повідомлення контролюючих / дозвільних органів.
- Повідомлення контрагентів (якщо передбачено Договором).
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки