Податківців запитали: як в системі електронного адміністрування ПДВ та інтегрованій картці платника враховується поданий після 01.07.2015 уточнюючий розрахунок до податкової декларації з ПДВ, в якому зменшено суму податку, яка підлягає сплаті до бюджету?

Відповідь була наступною. Засади функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено ст. 2001 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Згідно з п. 25 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 зі змінами та доповненнями, розрахунок з бюджетом у зв’язку з поданням уточнюючого розрахунку відповідно до п. 50.1 ст. 50 ПКУ, сплата податкових зобов’язань, визначених контролюючим органом відповідно до підпунктів 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5, 54.3.6 п. 54.3 ст. 54 ПКУ, та сплата передбачених ПКУ штрафних санкцій і пені здійснюються платником податку з поточного рахунка до відповідного бюджету.

В системі електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА ПДВ) перерахування коштів до бюджету здійснюється з рахунку платника в СЕА ПДВ, в сумі податкових зобов’язань, що підлягають сплаті за наслідками звітного податкового періоду. При цьому розрахунок з бюджетом у зв’язку з поданням уточнюючого розрахунку здійснюється платником з поточного розрахунку платника.

Тому, незалежно від дати подання уточнюючого розрахунку до податкової декларації з ПДВ від’ємне значення показника колонки 6 (різниця між даними уточнюючого розрахунку та показника що уточнюється) графи 18.1 «сплачується до державного бюджету», за підсумками звітного податкового періоду, не впливає на розрахунки платника з бюджетом в СЕА ПДВ.

Відповідно до розд. IV п.1 Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422, нарахування платежів до бюджету в інтегрованій картці платника (далі – ІКП) здійснюється на підставі алгоритмів, що затверджені у порядку, визначеному окремим організаційно – розпорядчим актом ДФС.

При поданні уточнюючого розрахунку, що збільшує або зменшує грошове зобов’язання звітних (податкових) періодів платника, нарахування в ІКП проводиться за датою його подання. При цьому за уточнюючим розрахунком в ІКП відображається різниця між грошовим зобов’язанням, зазначеним у поданій раніше податковій декларації, та грошовим зобов’язанням, розрахованим з урахуванням даних податкового уточнюючого розрахунку.





По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки