Згідно з п. 6 розділу ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 №417, внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватись через реєстратор розрахункових операцій (далі – РРО) з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо таке внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій. Крім того, операція «службове внесення» використовується для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання Z-звіту.
Так, суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО (п. 13 ст. 3 Закону №265).
Тобто непроведення через РРО суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків з використанням операції «службове внесення», може призвести до невідповідності сум коштів, зазначених у денному звіті РРО, сумі готівкових коштів на місці проведення розрахунків.
Однак, якщо РРО, розташований на місці проведення розрахунків, не обладнаний скринькою для зберігання готівкових коштів, то таку готівку можна зберігати в сейфі, проте таку ситуацію суб’єкту господарювання необхідно обумовити у внутрішньому наказі. При цьому в сейфі, розміщеному на місці проведення розрахунків, повинна зберігатися лише виручка, проведена через РРО.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки