С 21 февраля 2011 г. вступил в действие приказ Министерства внутренних дел Украины (МВД) N5 «О признании утратившим силу приказа МВД от 11.01.99 N 17» от 11.01.2011.
Данный документ признает утратившим действие приказ МВД от 11.01.99 N17 «Об утверждении инструкции о порядке выдачи министерствам и другим центральным органам исполнительной власти, предприятиям, учреждениям и организациям, хозяйственным объединениям и гражданам разрешений на право открытия и функционирования штемпельно-граверных мастерских, изготовления печатей и штампов, а также порядок выдачи разрешений на оформление заказов на изготовление печатей и штампов, и утверждении Условий и правил ведения деятельности по открытию и функционированию штемпельно-граверных мастерских, изготовлению печатей и штампов» и издан во исполнение постановления Кабинета Министров Украины от 29.12.2010 N1216 «О внесении изменений в Положение про разрешительную систему».
Постановление Кабинета Министров Украины N1216 предусматривает исключение слов «штемпельно-граверные мастерские, печати и штампы» из пункта 2 и абзаца второго пункта 9 «Положения о разрешительной системе», определяющих предметы, материалы и вещества, предприятия, мастерские и лаборатории, на которые распространяется разрешительная система, и требуется выдача разрешений на изготовление, приобретение, хранение, учет, охрану, перевозку и использование.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Відповідно до Господарського кодексу від 16 січня 2003 року № 436-IV із змінами та доповненнями усі суб'єкти господарювання зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 48.3. статті 48 розділу II Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755 із змінами та доповненнями податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити як підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, засвідчені печаткою платника податку (за наявності). Відповідно до пп..4.4 Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в органах ДПС України, затверджених наказом від 31.12.2008 № 827, працівники органів ДПС при прийманні податкової звітності на паперових та електронних носіях з доданням роздрукованих оригіналів контролюють наявність підписів посадових осіб, печатки платника податків. У випадку втрати платником податків печатки на момент подання звітності до податкових органів, така звітність надається разом з відповідним документом, виданим органом внутрішніх справ, який засвідчує втрату печатки. Отже, чинними нормативно-правовими актами з питань реєстрації та обліку платників податків не визначено обов'язковість надання інформації суб'єктами господарювання до органів ДПС про отримання або знищення печатки у разі взяття на облік або його ліквідації. Однак, якщо на момент подання звітності печатку платника знищено, або ще не отримано, має бути письмове підтвердження.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки