— у головному бухзаконі хочуть закріпити такі терміни: «витрати», «доходи», «звітний період» та «підприємства, що становлять суспільний інтерес». Для останніх бухзаконодавство міститиме низку окремих уточнень;
— пропонують визначити критерії віднесення підприємств до мікро-, малих, середніх та великих, які суттєво відрізнятимуться від норм, викладених у ч. 3 ст. 55 ГКУ. Наприклад, до малих планують записати підприємства, що не підпадають під критерії мікро-, але відповідають хоча б двом із таких: сукупна вартість активів — до 4 млн євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) — до 8 млн євро; середня кількість працівників — до 50 осіб;
— принципи бухобліку із закону фактично вилучать та залишать лише посилання, що бухоблік та фінзвітність ґрунтуються на принципах, визначених МСФЗ, П(С)БО абоНП(С)БОДС;
— на вимогу користувачів фінзвітність можна буде складати в інвалюті;
— пропонують конкретизувати порядок ведення електронного документообігу. Зокрема, первинні документи, складені в електронній формі, застосовуватимутьу бухобліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг;
— місце складання первинного документаяк один із його обов’язкових реквізитів хочуть виключити;
— передбачають надання підприємствам права подавати уточнену фінзвітність на заміну поданій раніше.
За інформацією офіційного веб-сайту ВРУ: rada.gov.ua.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки