Фіскали вважають: дистриб’ютор під час отримання від продавця мотиваційних та стимулюючих виплат (премій, бонусів) у разі досягнення певних показників і виконання плану продажів зобов’язаний нарахувати ПДВ.

Зобов’язання, стверджують контролери, нараховують з огляду на суму отриманих виплат.

Такого висновку чиновники дійшли на підставі того, що вони вважають мотиваційні виплати продавця дистриб’юторам компенсацією вартості маркетингових послуг.

Як ми зазначали, дистриб’ютори мають шанс позмагатися за безПДВшний статус бонусів, якщо сторони належним чином обґрунтують це в договорі. Фіскали визнають право продавця на податковий кредит.

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки