Скасований документ містив порядок визначення обсягів товарів, продукції та надлишкових ТМЦ, що підлягають уцінці, організації проведення уцінки, маркування уціненої продукції, організації і проведення розпродажу уцінених товарів. До того ж у додатку до Положення № 120 була форма акта уцінки товарів. Нагадаємо: відповідно до п. 3.5 Методрекомендацій № 2* уцінку запасів до чистої вартості реалізації оформлюють саме актом уцінки.
_________________________________
* Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку запасів, затверджені наказом Мінфіну України від 10.01.07 р. № 2.
Але якщо з актом все більш-менш зрозуміло (оскільки скасована форма – не типова, ніщо не заважає продовжувати оформлювати уцінку товарів саме цим документом), то методологічного підґрунтя для проведення уцінки товарів на законодавчому рівні не стало. А п.п. 24—27 П(С)БО 9 «Запаси», як і раніше, вимагає проведення переоцінки запасів (зокрема, уцінки товарів).
Оскільки нового аналога Положення № 120 законодавці не створили, підприємствам доцільно затвердити внутрішній документ, який би регламентував порядок проведення уцінки товарів. Це може бути положення чи порядок проведення уцінки товарів на підприємстві. Певна річ, за основу можна взяти норми вже нечинного Положення № 120 (особливо щодо організації такого заходу) і доповнити його необхідними обліковими нормами.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки