необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Як нагадала ДФС, результати перевірок (окрім камеральних та електронних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (за наявності). Причому в разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо таких порушень немає, складається довідка.

За результатами камеральної перевірки при встановленні порушень також складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку.

За наслідками електронної перевірки складається довідка у двох примірниках, підписана посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку.

Оформлення результатів перевірок у спосіб, інший ніж визначено вище, Податковий кодекс України не передбачає.

По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки