необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

ДФС роз’яснила, як оформляти документи про проведення документальних перевірок юросіб (їх відокремлених підрозділів). Зокрема, якщо під час проведення перевірки відбувається переведення працівника з одного органу ДФС до іншого.

За цих обставин, а також при зміні прізвищ перевіряльників, орган ДФС, що призначив перевірку, обов’язково виписує нові направлення із зазначенням дати, з якої буде здійснюватися перевірка посадовою особою з найменуванням нової посади.

Наказ про призначення перевірки — без змін.

Акт (довідка) перевірки при цьому складають на бланку органу ДФС, що прийняв рішення про призначення перевірки. При оформленні акта/довідки в їх вступній частині зазначають ПІБ і посади осіб, які проводили перевірку, із наведенням окремо термінів перебування на різних посадах у період проведення такої перевірки. У даних щодо осіб, які підписують акт/довідку, їх посада та ПІБ зазначається на дату підписання.

Аналогічно наводять дані про перевіряльників, замінених на інших у зв’язку зі звільненням, перебуванням у відпустці, на лікарняному тощо. Підписують такі акти (довідки) посадові особи, які завершували перевірку та складали акт такої перевірки.

Ці роз’яснення є рекомендаціями ДФС для застосування посадовими особами контролюючих органів. Але підприємствам теж не завадить знати про них при вирішенні питання щодо допуску податківців до проведення перевірки.

По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки