Львівська митниця ДФС повідомляє, що з 28.10.2015 набирає чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).

Отже громадянин може викласти своє звернення до Львівської митниці ДФС через:

- засоби телефонного зв'язку «гарячої лінії» митниці за телефонним номером: (032) 258-99-69;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript"> /* */, яка розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області офіційного веб-порталу ДФС у розділі Головна>необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до митниці за адресою: вул.Костюшка,1, м.Львів, Україна, 79000;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів Львівської митниці ДФС.

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.


По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки