На офіційному сайті Міністерства інфраструктури оприлюднені проекти наказів, що змінюють процедуру необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки та необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки на міжнародні автомобільні перевезення. Зміни стосуються наказу Міністерства № 757 від 20 серпня 2004 року.

Згідно з новою редакцією документа процедура розподілу, оформлення і видачі дозволів на міжнародні автомобільні перевезення виключає «людський» фактор та ліквідує підґрунтя для корупції. За задумом відомства усі процеси будуть максимально відкриті, рішення комісії з приймання документів та комісії з розподілу дозволів ЄКМТ публікуватимуться на офіційному сайті Міністерства.

Для перевізників зменшаться фінансові ризики та тиск з боку органів влади, що дозволить досягти максимальної легалізації роботи та підвищення рівня конкуренції між учасниками ринку.

З метою неупередженого розподілу дозволів серед автомобільних перевізників Міністерство інфраструктури більше не буде зберігати за собою право так званого резерву дозволів, який наразі складає 2% від загальної кількості.

В новому Порядку повністю скасовується поняття «квоти перевізника». Разові дозвільні документи видаватимуться по факту прибуття автомобіля в пункт їх видачі незалежно від того, скільки перевізник використав їх до цього.

Інформація ж про залишки таких дозволів буде доступна в онлайн-режимі на постійній основі.

Нововведення передбачають також запровадження більш ліберального підходу до подання документів на отримання дозволів ЄКМТ на міжнародні автомобільні перевезення. Перевізники, які допустили помилку в даних або подали не всі необхідні документи, матимуть змогу виправитися без виключення з конкурсу.

«Протягом останніх декількох місяців профільні спеціалісти Міністерства спільно з керівництвом Асоціації міжнародних автоперевізників (АсМАП) та бізнесом працювали над спрощенням усіх процедур у сфері пасажирських та вантажних перевезень міжнародного сполучення. Вперше за багато років консенсус досягнутий, а значить дуже скоро ми побачимо результат. Очікуємо, що максимально комфортні умови для доступу до ринку та ведення бізнесу, дозволять перевізникам також змінити підхід до своєї роботи. Адже з новими правилами можна спокійно виключити корупційну складову з фінансового плану підприємства і направити вивільнені кошти на покращення послуг, аби успішно конкурувати на вільному ринку», - прокоментував зміни директор департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автотранспорту Роман Хміль.

По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки