Доброго дня!
Мені потрібно створити додаткові печатні форми, для багатьох документів.
Тому виникли запитання:
1) Як мені їх створювати? Наскільки я розумію найкращий варіант - як "внешняя обработка" і потім підключати до конкретного документу.
Чи можливо підключити як додаткову печатну форму до документа "Внешний отчет"?
2) Як можна зручно оформляти печатні форми? Наприклад в мене є зразок наказу в вордовському документі. Він оформлений ідеально, тобто всі відступи, форматування так як потрібно. Основна проблема - це гарно оформити відступи. Я створюю макет "табличний документ", тому що мені потрібно підставляти прізвища і т.д., але от щоб добитись гарного форматування потрібно багато часу (і нервів, можливо тому шо я не вмію це робити) приділити.
Чи можливо швидко і зручно форматувати макети типу табличні документи?