МФУ затвердила положення про інвентаризацію активів і зобов'язань (далі - Положення). Воно прийшло на заміну попередніх інструкцій з проведення інвентаризації (останні, звісно, втрачають чинність). Положення вступить в свої права з 1 січня 2015 року. Застосовувати його мають усі без виключення юрособи (крім банків), а також представництва нерезидентів. Тобто бюджетники також мають взяти його на озброєння.

Зверніть увагу, інвентаризаційні описи, акти інвентаризації та звіряльні відомості оформлюють відповідно до вимог оформлення первинних документів, установлених Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом МФУ від 24.05.95 р. № необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. При цьому потрібно не забути про їх обов'язкові реквізити та вимоги самого Положення. Матеріали інвентаризації можуть бути заповнені як рукописним способом, так і за допомогою електронних засобів обробки інформації. Для бюджетних установ форми відомостей про результати проведених інвентаризацій визначать законодавством окремо.

Наказ МФУ «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов'язань» від 02.09.14 р. № необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки. Набирає чинності з 01 січня 2015 року

По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки