Ця процедура необхідна для взяття їх на облік у органах ДФС за новим місцезнаходженням.
Після взяття на облік платники сплачують податки, збори, єдиний внесок, подають податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконують інші обов'язки платників за новим місцезнаходженням в областях та місті Києві.
При цьому інформуємо, що подання податкової звітності визначено Податковим Кодексом України в главі 2 «Податкова звітність».
Платник податків зобов'язаний за кожний встановлений ПКУ звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є та незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, та у разі неможливості подання платником податків особисто або уповноваженою на це особою, може бути надіслана поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення або засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
При поданні до органів ДФС податкової звітності в електронній формі слід керуватись Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА від 10.04.08 р. № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за №320/15011.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки