«Готового рецепту немає. Поставлене таке завдання, варіанти рішення якого Міністерство обговорюватиме за участю інспекцій», - повідомив перший заступник Міністра інфраструктури Олександр Малін в ході засідання Колегії Укрморрічінспекції 31 липня.
За його словами, інспекції повністю відмовляться від перевірок внутрішньої господарської діяльності підприємств. Приміром, в морському і річковому секторі буде знято контроль над маломірними суднами, не задіяними в комерційних перевезеннях. Утім задля дотримання безпеки судноплавства маломірними суднами, при підготовці змін до законодавства, усі ризики цього напрямку можуть бути віднесені до сфери страхування.
Планується, що в інспекцій залишаться лише повноваження, що стосуються міжнародних зобов’язань за міжнародними конвенціями, угодами і кодексами. Крім того, задля безпеки пасажирів необхідно зберегти контроль транспортними інспекціями над комерційними перевезеннями.
«Загалом це буде вичерпний перелік контрольних функцій, лише найнеобхідніших і достатніх, для виконання міжнародних зобов’язань. Кожна функція повинна бути підкріплена міжнародним документом, який Україна виконує в особі інспекції у тій чи іншій транспортній сфері», - зауважив Олександр Малін.
Нагадаємо, Урядом доручено на 70% скоротити витрати на утримання органів центральної виконавчої влади, які здійснюють контрольно-наглядові повноваження. З цією метою буде сформовано робочу групу з представників органів виконавчої влади, яка вже напочатку наступного тижня має підготувати пропозиції щодо переліку тих функцій контролю, які необхідно здійснювати в найважливіших секторальних напрямках.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки