Автор: Наталія Чепіга
6 серпня 2013 року набрало чинності Положення з бухобліку необоротних активів бюджетних установ, затверджене наказом Мінфіну N 611 від 26.06.2013 р., яке прийшло на заміну раніше діючій Інструкції, затвердженій наказом Держказначейства N 64 від 17.07.2000 р.
Справа в тому, що нове Положення не містить вказівок щодо порядку ведення регістрів бухобліку необоротних активів. У згаданій Інструкції такі норми містились у розділі 6.
Та це й не є дивним, тому що такі питання врегульовано іншим документом, про що й повідомило Міністерство фінансів України у своєму листі. Тож бюджетні установи при оформленні господарських операцій з надходження та вибуття необоротних активів мають керуватися нормами чинного наказу Держказначейства та Держкомстату N 125/70 від 02.12.97 р., що затверджує типові форми з обліку основних засобів та Інструкцію з їх складання.
-----------------
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки