Запис на прийом здійснюється через офіційний веб-сайт реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві (необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки) шляхом заповнення запропонованої електронної форми, після чого на вказану електронну адресу направляється лист-підтвердження запису на прийом.
Варто відзначити, що прийом громадян, які скористатися послугою попереднього запису, здійснюється в окремому вікні. При цьому прийом відвідувачів, які звертатимуться без попереднього запису, здійснюється у звичайному режимі.
«Нововведення дозволить громадянам, не виходячи з дому, уникаючи черг, вибрати зручні дату та час для візиту у відділи реєстрації речових прав на нерухоме майно та у відділи державної реєстрації актів цивільного стану згідно з графіком їх роботи», - розповів начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції в місті Києві Дмитро Волонець.
Він також додав, що запис на прийом у відділи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та відділи державної реєстрації актів цивільного стану через Інтернет – черговий крок на шляху якісного і комфортного обслуговування громадян.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки