Бухгалтеру передали для виконання первинний документ, який він вважає невідповідним (наприклад, заповнені не всі реквізити).
Згідно оновленого п. 2.16 Положення про документальне забезпечення записів бухгалтер в такому разі повинен з письмовим обгрунтуванням невідповідності звернутися до керівника.
Якщо керівник винесе рішення прийняти такий документ до виконання, бухгалтер зобов’язаний буде відобразити такий документ в обліку.
***
Але тут постає питання: хіба від цього документ перестає бути невідповідним?
Невже рішення керівника невідповідний документ робить відповідним?
Невже при перевірці такий документ в будь-якому разі визнають відповідним?
***
З мого погляду, на дійсність документа рішення керівника не впливає.
Він і надалі буде невідповідним.
А от бухгалтера таке рішення керівника рятує від можливої відповідальності.
Бухгалтер відповідальності не нестиме. Тільки керівник.
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки