Законом України «Про інформацію» визначено, що інформаційна продукція – це матеріалізований результат інформаційної діяльності, призначений для задоволення потреб суб'єктів інформаційних відносин.
Інформаційною послугою є діяльність з надання інформаційної продукції споживачам з метою задоволення їхніх потреб.
Засоби масової інформації – це засоби, призначені для публічного поширення друкованої або аудіовізуальної інформації.
Згідно Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» під друкованими засобами масової інформації розуміються періодичні і такі, що продовжуються, видання, які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів протягом року на підставі свідоцтва про державну реєстрацію.
Друкований засіб масової інформації вважається виданим, якщо він підписаний до виходу в світ і видрукований будь-яким тиражем.
Електронна версія періодичного видання не вважається друкованим засобом масової інформації і являє собою окремий електронний засіб масової інформації, операції з розповсюдження якого фактично є інформаційною послугою та підлягають оподаткуванню податком на додану вартість у загальновстановленому порядку за ставкою 20%
Аналогічне роз’яснення надано листом Міндоходів України від 07.10.2013р. №12633/6/99-99-19-04-02-15.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки